Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

4 sidor V  « < 2 3 4  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Varför ska tv-tittandet saboteras?
          farbror B
          Inlägg 22-04-2005, 08:18
          Länk hit: #61

Gäster
          Antal inlägg: 1 824
          Medlem nr: 5 152

mitt bredband kostar 400 kr/kvartalet och då kan jag välja precis allt!
          TV-licensen är dyrare och då får jag ändå bara svt och tv4.
          Nån mer än jag, förresten, som tycker att TV1 och 2 börjar bli lika jobbiga som TV4?
          Inte reklam, men mellan varje program ska man få veta vad som kommer efter programmeet man tänker se, nästa lördag osv..
          Om man slår ihop alla dessa programtips så är de nästan att jämföra med reklamen på fyran..
          Kan man inte få lugn och ro att se det man tänkte se utan att hela tiden avbrytas?
          Stress-TV är vad det är.

--------------------
          kolla gärna www.turbokrull.net hjärndöd men gratis humor =)user posted image

Citera
          Posse
          Inlägg 22-04-2005, 11:00
          Länk hit: #62

Medlem
          Antal inlägg: 2 137
          Medlem nr: 432

CITAT (farbror B @ 22-04-2005, 09:18)
          Nån mer än jag, förresten, som tycker att TV1 och 2 börjar bli lika jobbiga som TV4?
          Inte reklam, men mellan varje program ska man få veta vad som kommer efter programmeet man tänker se, nästa lördag osv..
          Om man slår ihop alla dessa programtips så är de nästan att jämföra med reklamen på fyran..
          Kan man inte få lugn och ro att se det man tänkte se utan att hela tiden avbrytas?
          Stress-TV är vad det är.

Jag kan "bara" se ettan och tvåan nuförtiden, kunde se fyran en period för ett antal år sedan men den är nu 95% distorision. I somras försökte jag dock på tv:n i båten titta på en kriminalfilm i fyran, och blev oerhört störd och förbannad över de visst hela tre reklamavbrotten i filmen. mad.gif
          Från början var det väl bestämt att de inte skulle få göra reklamavbrott i filmer. Nej, jag saknar verkligen inte möjligheten att se fyran hemma.

Känner mig riktigt nöjd med ettan och tvåan, fast det kan ju bli rätt träligt när de långa tider upprepar sina mellan-programmen-effekter, som inte innehåller någon som helst information.

Det i mitt tycke mest korkade de haft mellan programmen tycker jag är när de en tid hade typ fingerade reklamavbrott för att "göra reklam" för sin reklamfria tv. wacko.gif

Att de puffar för längre fram kommande program upplever jag nog som positivt om det inte sker alltför ofta och långt.

Och jag tycker det är bra när de visar en programtablå mellan programmen.

Men jag gillar verkligen inte när hallåmänniskorna sätter igång och i förväg avslöjar vad som ska hända i serieavsnittet eller långfilmen de just ska sända, och/eller när det avslöjas i tablåerna i tidningar och på webben. sad.gif

Citera
          Skatmor
          Inlägg 23-04-2005, 17:19
          Länk hit: #63

Medlem
          Antal inlägg: 157
          Medlem nr: 1 493

Så här står det i Aftonbladets text:Dyr digital-tv retar gallfeber på väljarna:
          CITAT
          Med start i september kommer det gamla analoga tv-nätet att släckas ner. Nackdelarna med de nya digitala tv-sändningarna är dock många och Aftonbladets Lena Mellin spår att tv-tittarna (läs: väljarna) kommer att bli som galna.

Citera
          *Eko*
          Inlägg 23-04-2005, 17:51
          Länk hit: #64

Medlem
          Antal inlägg: 393
          Medlem nr: 5 158

Inget gott varar för evigt.....

Citera

4 sidor V  « < 2 3 4
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 05-09-2025, 00:10

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon