Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Usch, jag håller på att förköpa mig redan, Hur ska jag göra för att lugna ner mig?
          fruberglund
          Inlägg 01-02-2005, 22:44
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 3 590
          Medlem nr: 4 227

Hittar bara mer och mer fint jag vill ha!

Har skickat efter 7 st rosor och fick precis hem mina fröer som blir ca 100 st plantor om alla gror.

Problemet är att jag inte vet vad jag ska göra av hälften och ändå vill jag bara köpa mer och mer. Nu är jag sugen på fler frön och så fort det kommer ett erbjudande så får jag ha-begär och jag har inte ens sått fröna jag fått än. Det är som en drog det här med växter och trädgård smile.gif

Har massor med planer på nya rabatter men för det krävs både jobb och pengar (måste beställa ett lass med jord, köpa torvblock m.m.) och frågan är om det ens blir av. Om det inte blir av, vad ska jag då göra med alla nya växter???

Hjälp en rådvill som har fastnat i trädgårdsträsket, blivit rosaddict och bara ser gröna blad och fina blommor framför ögonen hela tiden tongue.gif

--------------------
          Hälsningar, fru Berglund

"Just remember in the winter, far beneath the bitter snows
          lies the seed that with the sun's love, in the spring becomes the rose!"

Min trädgårdshemsida (hemsidan är nere för tilllfället men kommer snart tillbaka med ny och förbättrad design!)

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 15-08-2025, 00:56

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon