Detta är Pi, när han var liten och man fortfarande tyckte att han var en snäll och go katt...
Han följer efter på promenader som en hund, kan ibland bli upp mot en mil, han kommer alltid på tillrop och kan komandot "sitt" när han ska äta. Jag försökte med "vacker tass" men läste att katter inte tycker om det, så jag slutade med det. Han duschar, inte frivilligt, och efteråt är vi världens elakaste människor, men han står i alla fall kvar i badkaret.
Idag så har han två katthonor som sina vänner, den ena går bra, Carisma, hon gör inte mycket väsen av sig och är rädd för allt ljud eftersom hon tidigare innan vi fick henne blivit illa behandlad. Men hon har blommat upp och är jättemysig nu. Carisma går INTE att duscha, hon är livrädd för vatten och litar inte på människor. Tjejer går bra, men inte män. Min pojkvän behöver bara nysa för att hon ska hoppa en meter upp i luften utav rädsla.
Den andra katthonan, Julia, är ett riktigt energipaket. Ingen utav de äldre katterna gillar henne eftersom hon busar, och busar och busar... Det finns inget stopp i henne. Tyvärr så har läkarna upptäckt ett hjärtfel på henne, så hon har fått medecin nu, så att blodet ska kunna forsa lättare inne i henne så att hon FÅR ÄNNU MER ENERGI....
Pi och Carisma är måttligt roade... *ler*
Det låter som en tornado på övervånigen när hon är ensam och leker... Så hon har absolut igen aning om att hon har hjärtfel, och det är jätteskönt att som matte veta om. Julia spinner bara man nämner hennes namn, är väldigt sällskaplig, men höjdrädd... *ler*
--------------------
Marleen: -----> Black_lady17@hotmail.com 
|