Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Dottern är ledsen
          Kakaduan
          Inlägg 15-03-2005, 15:36
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 790
          Medlem nr: 2 733

Några tankar...

1. Gör ETT försök till med party eller liknande för tjejerna. Kanske de förstår till slut! Fast det måste ju lilltjejen själv få välja.

2. Fritidsaktiviteter som scouter, idrott, föreningar, etc är ett bra sätt att träffa kompisar även utanför den "vanliga" kretsen i klassen eller bostadsområdet. Frimärksklubb, blå stjärnan (om man gillar djur), teater, osv. Hos tex scouterna är ledarna ofta bra på att se till att alla fungerar ihop, särskilt om man snackar lite extra med dem innan! Bra att blanda killar och tjejer också! Dessutom bra att det inte går ut på att man måste vara sötast, mest tävlingsinriktad, etc!

Kakaduan

I övrigt undrar man varför tjejer är så här mot varandra!? Och inte är det så mycket bättre när man blir äldre heller! Hoppas det går bra!

Citera
          *Eko*
          Inlägg 15-03-2005, 15:52
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 393
          Medlem nr: 5 158

Hej Netave och alla ni andra!

Visst är livet ibland grymt och orättvist...nej...inte livet....människor är det...och tydligen känner vi igen oss själva...annars hade det väl inte kommit in såååå många svar på dotterns förluster....
          Vi råkar alla ut för dem.
          Vi mister alla vänner...
          Tänk att (jag är nybörjare med internetkontakter) man kan finna så mycket gensvar på nätet!!! Tänk om vi ALLTID kunde bemöta varandra på detta fina sätt som framkommer i alla svaren!!!
          Usch. Jag tänker på mina egna barn och de förluster de redan hunnit med trots ringa ålder (För mig är 20-21 år ringa ålder!).
          Fortsätt - ni alla mina nya "vänner" med ert goda arbete = jag menar leva in i andras situation, peppra upp dem och bekräfta varandra!
          Härligt - trots det sorgliga!
          Riktigt varma hälsningar till er alla! wub.gif

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 26-07-2026, 01:00

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon