Medlem
Antal inlägg: 4 644
Medlem nr: 5 125
För flera år sedan köpte jag på en mässa en T-shirt med blommor och grönsaker på framsidan och texten 'Svenska Trädgårdar Swedish Garden'. Den har nu blvit tämligen luggsliten och jag undrar om det finns någon i denna församling som vet var man kan köpa en ny?
Medlem
Antal inlägg: 18 595
Medlem nr: 31
Vet inte vart du bor men jag har också en sån T-shirt köpt på museet i Sigtuna, jag har även sett T-shirten på turistbyråer och turistshoppar som säljer souvenirer.
--------------------
Mvh Åsa
Människor kan diskutera, men naturen agerar. (Voltaire)
Medlem
Antal inlägg: 1 990
Medlem nr: 24
Om du inte får tag i den så finns flera blomstermotiv här: Mode Om du inte hamnar direkt till Mode med länken, så klicka på den rubriken.
--------------------
Sylvia, zon 1
Green fingers are the extensions of a verdant heart. (Russell Page) I think that I shall never see A poem lovely as a tree. (Joyce Kilmer) There are always flowers for those who want to see them! (Henri Matisse)
Medlem
Antal inlägg: 2
Medlem nr: 24 783
CITAT (Monarda @ 26-03-2005, 09:22)
För flera år sedan köpte jag på en mässa en T-shirt med blommor och grönsaker på framsidan och texten 'Svenska Trädgårdar Swedish Garden'. Den har nu blvit tämligen luggsliten och jag undrar om det finns någon i denna församling som vet var man kan köpa en ny?
Medlem
Antal inlägg: 2
Medlem nr: 24 783
CITAT (Monarda @ 26-03-2005, 09:22)
Medlem
Antal inlägg: 4 644
Medlem nr: 5 125
Oj, det var en gammal fråga du hittat! Jag vet faktiskt inte var eller om man kan få tag på den här tröjan längre. Kollar man på Sigtunas muséums sida så verkar den inte finnas kvar i deras butik. Kanske någon annan som vet?