Monarda
För flera år sedan köpte jag på en mässa en T-shirt med blommor och grönsaker på framsidan och texten 'Svenska Trädgårdar Swedish Garden'.
Den har nu blvit tämligen luggsliten och jag undrar om det finns någon i denna församling som vet var man kan köpa en ny?
Åsa, mälardalen zon 2
Vet inte vart du bor men jag har också en sån T-shirt köpt på museet i Sigtuna, jag har även sett T-shirten på turistbyråer och turistshoppar som säljer souvenirer.
Monarda
Tack Åsa! Jag såg att dom också säljer på postorder från museibutiken så jag har mailat och frågat om den finns kvar.
Sylvia
Om du inte får tag i den så finns flera blomstermotiv här:
Mode
Om du inte hamnar direkt till Mode med länken, så klicka på den rubriken.
christel salvadores
CITAT (Monarda @ 26-03-2005, 09:22) *
För flera år sedan köpte jag på en mässa en T-shirt med blommor och grönsaker på framsidan och texten 'Svenska Trädgårdar Swedish Garden'.
Den har nu blvit tämligen luggsliten och jag undrar om det finns någon i denna församling som vet var man kan köpa en ny?

christel salvadores
CITAT (Monarda @ 26-03-2005, 09:22) *

Monarda
Oj, det var en gammal fråga du hittat! ohmy.gif Jag vet faktiskt inte var eller om man kan få tag på den här tröjan längre. Kollar man på Sigtunas muséums sida så verkar den inte finnas kvar i deras butik. Kanske någon annan som vet?
Farbror Blå
Haha en så gammal fråga om kläder att svaret blir "på museum" hihi giggle.gif
Chamomille
CITAT (Farbror Blå @ 13-07-2009, 23:46) *
Haha en så gammal fråga om kläder att svaret blir "på museum" hihi giggle.gif

a0a.gif

Edit: Vad var svaret? H..s 2 endaste inlägg var ju givande.
Meriona
Spamvariant kanske? sad.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon