CITAT (Karina @ 07-04-2005, 17:05)
Jag är så arg så jag kokar.
skrev för ett tag sedan att jag hade skickat efter frömattor från bakker,sagt o gjort.
Kryssar även i att jag vill ha mina varor omgående.
Tiden går och inget kommer,mejlar och frågar och får inget svar,mejlar igen och får då höra att mina pengar(förskottsbetalning)inte har kommit fram!!??(10dagar)
Idag ringde jag till dom och då får jag höra att dom har inte ens börjat packat i Holland,men varför kan man då kryssa för att man vill ha varorna omgående?
Kommer aldrig mer att beställa därifrån
Karina
Varför förskottsbetala

bakker skickar ju med en räkning när du får varorna, bara att betala efter 10 dagar.
Jag säger som jag sagt förut, jag har aldrig haft problem med dem,
och varför maila när de har en utmärkt kundtjänst på telefon
då får man ju svar direkt.
krister