Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Sticketiketter, Designa egna...
          Kryddgården
          Inlägg 11-05-2005, 05:13
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 11
          Medlem nr: 5 747

Hej!

Jag vet inte om detta är rätt plats för denna frågan men jag chansar ändå!

Jag har sedan förra året fört upp och sålt kryddväxter samt lite olika perenner. Försäljningen sker via "gårdsförsäljning" så det har varit i relativt liten skala.

Nu är dock ett större växthus införskaffat och försäljningen har ökat lite.

Jag undrar nu om någon vänlig själ vet var man kan hitta ett företag som säljer sticketiketter som jag kan designa själv. Ni vet såna där små saker som är nerstuckna i kanten på alla växter man köper på plantskolor med information om växten och en liten bild.

Undrar också om någon har förslag på bra och billiga ställen där man kan köpa plastkrukor i varierande storlekar i storpack. Att köpa dem på Konsum är inte hållbart i längden!

Tack på förhand,

Peter

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 25-07-2025, 14:20

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon