Jag kanske har lite för extrema inlägg här på forumet, men en del saker är värda att MÅSTE man komentera! I torsdags träffade jag en tjej som i sitt tidigare förhållande blivit hotad med pisto, när hon gjorde slut med sin pojkvän ! När hon slog undan hans hand sköt han! Kulan lämnade ett 15 cm. ärr på vänstra sidan av skallen som slets upp totalt! I kväll träffade jag en annan tjej som berättade om sitt ex. Förutom att han slog henne för jämnan roade han sig med att misshandla deras schäferhund! Med både sparkar och slag. när dom separerade tog han vovven till vetrinären, och tog livet av den!!! Det är så många kvinnor här att några av er borde enligt statistiken behandlas illa! Som en man som tar mitt ansvar erbjuder jag mej häremed migsjälv! Jag är en kille på runt hundra kilo och "pinsamt " duktig på att slå in skallen på dumma människor! (kvinnomisshandlare bl.annat). Är vi män så elaka mot kvinnor? MÄN SOM MISSBRUKAR SIN STORLEK OCH STYRKA MOT BARN, KVINNOR OCH DJUR , ska straffas hårt! Jag utdelar gärna straffen personligen! Magnus
|