Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

5 sidor V  < 1 2 3 4 5 >  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vem f-n är Paris Hilton?, Vem är snygg/sexig/tilldragande?
          Rossi
          Inlägg 24-05-2005, 21:13
          Länk hit: #41

Medlem
          Antal inlägg: 5 855
          Medlem nr: 3 584

CITAT (Snöflinga @ 24-05-2005, 22:12)
          Kärlek kan ibland resultera i en liten avkomma, hur ser då denna ut ? SURPRISE laugh.gif

Då skyller man på brevbäraren!

--------------------
          Skåne zon 1

Citera
          Magdis
          Inlägg 24-05-2005, 21:18
          Länk hit: #42

Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem nr: 4 012

CITAT (Rossi @ 24-05-2005, 21:41)
          Om jag vore man hade jag nog fallit för Andie McDowell.

Ja hon är ju ganska söt. Jag hittade en bild på mitt dregelobjekt, men han gör sig bättre på film än på bild tycker jag.

Citera
          Rossi
          Inlägg 24-05-2005, 21:22
          Länk hit: #43

Medlem
          Antal inlägg: 5 855
          Medlem nr: 3 584

Det är ju han häradsbetäckaren i NipTuck. Nja, fotot gjorde honom väl inte rättvisa men nu vet jag vem han är.

En sån hade man inte velat vara gift med.

--------------------
          Skåne zon 1

Citera
          Magdis
          Inlägg 24-05-2005, 21:29
          Länk hit: #44

Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem nr: 4 012

Hmmm. jag såg inte NipTuck men jag hade nog inte velat vara gift med hans rollkaraktär i Förhäxad heller, demonen Belthazor!

Citera
          magdas
          Inlägg 24-05-2005, 22:14
          Länk hit: #45

Medlem
          Antal inlägg: 5
          Medlem nr: 5 865

Jag säger bara det....VARFÖR undrar folk över anledningen till att t.ex anorexia ökar?? Tycker det var illa nog att växa upp med "att inte vara för tjock hysterin". Nu ska de stackars tjejerna i typ högstadiet både vara smala och dessutom se upp till opererade modeller och önska att de såg ut som de.....
          Och deras jämnåriga killar tror ju förstås att alla tjejer ser ut som de på afficher o idolbilder på riktigt.....och fäller positiva kommentarer om dessa "snygga" affichtjejer som de normala stackars tonårstjejerna hör o vill då vara ännu mer som de opererade sad.gif och tycker de är fulare än nånsin som inte ser ut som typ Pamela Andersson..... Snacka om att få komplex från "barnsben" numera...

/Magda

Citera
          carol
          Inlägg 25-05-2005, 07:49
          Länk hit: #46

Medlem
          Antal inlägg: 419
          Medlem nr: 3 867

Gammelnalle - antar att du inte är så intresserad av tv-serier eller filmer? wink.gif biggrin.gif Och inte läser skvallerpressen? Annars är det svårt att inte veta vem tex Ben Affleck eller Ally McBeal är. Men det handlar inte om att vara bildad eller inte, det handlar om intresse. smile.gif

Citera
          Inga från Närke
          Inlägg 25-05-2005, 08:20
          Länk hit: #47

Medlem
          Antal inlägg: 3 807
          Medlem nr: 29

Så här ser Paris ut till vänster på bild 1. Ni killar det är väl inget att hålla i eller? Sedan har ni båda på bild 2 Paris o Nicoles som är med i Simple Life som kommer ikväll kl. 20,00 på TV3. Söta eller hur?

--------------------
          skriver Inga från Närke i zon 3-4

Citera
          *Felix matte*
          Inlägg 25-05-2005, 08:57
          Länk hit: #48

Medlem
          Antal inlägg: 14 005
          Medlem nr: 429

CITAT (gammelnalle @ 24-05-2005, 20:27)
          Måste erkänna att jag är/var så obildad så jag fick lov att kolla div länkar för att se vem de var...

Inte alls obildad behöver du känna dig som...
          jag har hört några av namnen men har ingen aning om hur de ser ut och än mindre om de är sk "stjärnor" av något slag men inte känner jag mig obildad för det.

Jag är totalt ointresserad av att veta vem som spelar vad de få gånger jag ids se en film.... det är handlingen som fångar intresset tongue.gif

Citera
          Sulawesii
          Inlägg 25-05-2005, 10:04
          Länk hit: #49

Medlem
          Antal inlägg: 3 022
          Medlem nr: 2 566

Vare sig människor är operareade eller ej, sminkande eller ej, så är det väl iallafall det inre som räknas??
          Jag menar, hur sexig är en dryg människa?

--------------------
          ”Gå inte på Den Smala Vägen den är alldeles för bred. Balansera isället på de öppnaste fälten..”
          - Sun Axelsson

user posted image

Citera
          farbror B
          Inlägg 25-05-2005, 10:18
          Länk hit: #50

Gäster
          Antal inlägg: 1 824
          Medlem nr: 5 152

CITAT
          Jag menar, hur sexig är en dryg människa?

klart att du har rätt i det!

Jag menade bara från början att det finns männsikor som lättare visar karisma, utstrålning mm på vita duken än andra. De verkar helt enkelt mer spännande. Jämför Roger Moore och Sean Connery, så tycker i alla fall jag att den sistnämnde verkar intressantare.

Sen kan ju skenet bedra helt. Robert Gustafsson säjs vara urtrist privat och en bekant har just varit på kurs för Lars Adaktusson och berättar att han är skitrolig privat....

--------------------
          kolla gärna www.turbokrull.net hjärndöd men gratis humor =)user posted image

Citera
          Caprice
          Inlägg 26-05-2005, 00:02
          Länk hit: #51

Medlem
          Antal inlägg: 3 245
          Medlem nr: 43

Här är en reklamkampanj där Paris gör reklam för... hamburgare... laugh.gif
          Tänka sej, företaget vill att kampanjen riktar sig till män... laugh.gif

Så otroligt amerikansk att det nästan blir komiskt...

Caprice

--------------------
          Caprice
          Stockholm zon 2-3
          user posted image
          Vita non est vivere sed valere vita est

Citera
          Pirum
          Inlägg 26-05-2005, 00:17
          Länk hit: #52

Validating
          Antal inlägg: 3 808
          Medlem nr: 5 448

Det är riktigt, kvinnor ska vara halvnakna och bära fram mat. wacko.gif

Men, allvarligt talat, vad är detta för stollekampanj? Visst får de uppmärksamhet, men de flesta män jag känner (alla som över huvud taget yttrat sig om daman ifråga faktiskt) anser ju att hon är en riktig loser som man inte skulle ta i med tång ens.

--------------------
          zon2.5

Citera
          mamamaggan
          Inlägg 26-05-2005, 00:36
          Länk hit: #53

Medlem
          Antal inlägg: 15 810
          Medlem nr: 2 558

CITAT (Pirum @ 26-05-2005, 01:17)
          Det är riktigt, kvinnor ska vara halvnakna och bära fram mat. wacko.gif

Men, allvarligt talat, vad är detta för stollekampanj? Visst får de uppmärksamhet, men de flesta män jag känner (alla som över huvud taget yttrat sig om daman ifråga faktiskt) anser ju att hon är en riktig loser som man inte skulle ta i med tång ens.

Nja , nu säger inte bilden bara det utan den kan också säga att om du äter våra hamburgare så är du lika " framgångsrik/smart (?)" som Paris Hilton och den kan också säga att du blir så här " smal och vacker (?)" om du äter våra hamburgare .

Hur man uppfattar reklambilden har att göra med vad man har med sig i "bagaget". Har man bara " smal och vacker" så ser man det o s v.

Det är nog likadant med uttalanden om henne. Det finns säkert en del som tycker att hon är det vackraste och smartaste som finns och sedan ända över på de andra sidan av skalan. Det som skrämmer mig mest med sådana här " budskap" är att de som inte ännu har så mycket att jämföra med eller känner sig osäkra på sig själva kan påverkas alltför mycket.Sorgligt tycker jag.

--------------------
          Mälardalen zon 2 - 3

Att känna skuld är att vara human

Citera
          shiva
          Inlägg 26-05-2005, 00:41
          Länk hit: #54

Medlem
          Antal inlägg: 218
          Medlem nr: 5 434

Men för helvete Gammelnalle, bor Du i ett grävling-gryt utan el? Man behöver väll inte va TV och kändis-pervers för att känna till dagens filmstjärnor?
          Jag kan intyga att Robert Gustavsson är grymt folk-skygg, och att Michael Persbrant, Pernilla August, Lena Endre, Stellan Skarsgård och framför allt Lena Ohlin wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif , är vansinnigt trevliga, charmiga och VACKRA!!!!! Jag talar av egen erfarenhet då jag serverat Dem flera ggr,
          Magnus

Citera
          Flamingon - växt...
          Inlägg 26-05-2005, 00:56
          Länk hit: #55

Medlem
          Antal inlägg: 206
          Medlem nr: 4 380

hej hej
          kunde inte låta bli att lägga till ett namn till på den där listen över intressanta män, Johnny Depp, en man som fram till nu har byggt hela sin karriär på udda roller i olika mindre independent filmer. rollen som pirat i pirates of the caribbean var hans första storfilm.han kan konsten att byta utseende som i fear and lothing in las vegas där han är så ful att det finns fans som vägra tro att det är han, eller en udda regissör som gillar att transa då och då, glömt namnet men det var en film om en regissör som funnits på riktigt, eller som annorlunda charmör åt ett annorlunda kvinnoporträtt i Benny & Joon för att bara nämna några.
          här är en lista på fler smile.gif
          http://www.imdb.com/name/nm0000136/

en annan som är bra är Guy Pearce ser olika ut i varje film, t ex i memento och i en av mina favoriter independent filmen Ravenous.

Sean Pean är en annan som inte riktigt faller in i hollywood-mallen.
          bland kvinnorna är ju Anjelica Huston och Uma Thurman värda att nämnas.

biggrin.gif gillar film och har lätt för att minnas namn, kopplingar och ansikten utan att direkt anstränga mig. synd att det inte är kunskaper som kan användas mer matnyttigt... wink.gif laugh.gif

--------------------
          "Alla tänker på att förändra mänskligheten men ingen tänker på att förändra sig själv." Leo Tolstoj

(taget från en minibok om sanningar.)

Min nystartade konstnärsblogg; http://isdrottningen.bloggspace.se/

Citera
          shiva
          Inlägg 26-05-2005, 01:13
          Länk hit: #56

Medlem
          Antal inlägg: 218
          Medlem nr: 5 434

Uma Thurman är sååååå ful, stil-lös, usel skådis med total brist på att engagera mig och förstörde "Kill-Bill" filmerna totalt!!!! Så inte-cool!! Marita Påhlsson eller Christina Lugn hade gjort rollen bättre!!!!
          Magnus.

Citera
          mekare
          Inlägg 26-05-2005, 07:40
          Länk hit: #57

Medlem
          Antal inlägg: 421
          Medlem nr: 1 087

här måste jag protestera Uma Thurman gjode ju Kill Bill kanonbra.
          Hon kanske inte är så snygg men det gör nästan filmen bättre.

--------------------
          karin

Citera
          stina
          Inlägg 26-05-2005, 07:41
          Länk hit: #58

Medlem
          Antal inlägg: 6 103
          Medlem nr: 26

Ful får man vara - men inte dum!!!!

Citera
          Gossen Ruda
          Inlägg 26-05-2005, 08:03
          Länk hit: #59

Medlem
          Antal inlägg: 23 957
          Medlem nr: 296

Med risk för att få på nöten så kommer här lite åsikter från mig. Beträffande huvudfrågan så duger flickorna åtminstone för ett "one night stand". Om det skulle kunna bli mer går inte att svara på utan erfarenheten från detta. rolleyes.gif

Tycker inte att man skall hacka på människor bara för att dom inte passar in på dom egna mallarna. Det finns så många olika egenskaper att bedöma så varför gnälla på om nån av dom saknas. Även skönhet är en egenskap av stor betydelse. Träffar man en obekant människa är man klar med sitt omdöme på några sekunder och där spelar utseendet stor betydelse. Utseendet är en av drivkrafterna i evolutionen.

När jag läser kommenterarna så tycker jag att det mellan raderna skymtar fram lite avundsjuka, både här och på andra ställen. Särskilt på spinnsidan. tongue.gif Det är dom inre egenskaperna som är viktigast, åtminstone när det gäller kvinnor, men sen kan man diskutera mäns utseende i evighet.

Till sist en kommentar om det eviga gnället på smala människor, särskilt bland fotomodeller. Aneroxia ökar visserligen men det absolut största folkhälsoproblemet är den ökande fetman vilket ingen pratar om här. Jag blir beklämd när jag ser alla feta rultor som vaggar fram på våra gator. sad.gif

--------------------
          Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです

Straight for ever. Cogito, ergo sum.

Citera
          gammelnalle
          Inlägg 26-05-2005, 08:09
          Länk hit: #60

Medlem
          Antal inlägg: 5 511
          Medlem nr: 1 130

CITAT (shiva @ 26-05-2005, 01:41)
          Men för helvete Gammelnalle, bor Du i ett grävling-gryt utan el? Man behöver väll inte va TV och kändis-pervers för att känna till dagens filmstjärnor?
          Jag kan intyga att Robert Gustavsson är grymt folk-skygg, och att Michael Persbrant, Pernilla August, Lena Endre, Stellan Skarsgård och framför allt Lena Ohlin   wub.gif  :wub:  :wub:  :wub: , är vansinnigt trevliga, charmiga  och VACKRA!!!!! Jag talar av egen erfarenhet  då jag serverat Dem flera ggr,
          Magnus

??????????? huh.gif huh.gif huh.gif huh.gif huh.gif huh.gif

Citera

5 sidor V  < 1 2 3 4 5 >
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 12-07-2026, 21:29

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon