CITAT (netha @ 05-08-2010, 21:47)

Nu gör jag ett avsteg från mina principer ... Undrar ... vad är det som gör att du i alla lägen måste hävda dig själv ... visa vad du är och vad du var och vad du anser vara som riktigast och mest rätt.
Sååå god, nästan gudomlig. Ger oss övriga pekpinnar ... Si o så tycker du att vi ska vara/agera.
Själv bryr du dig minsann inte om att reta dig på något/någon ... men vad är det egentligen du gör!? Fundera på det du!
Det undrar jag med,nu när jag läser vad du har skrivit här!
Men,jag har endast velat skriva VAD jag själv känner är rätt för mig och vad jag har lärt under livets gång och vill så gärna dela med mig till mina medmänniskor.
God och gudomlig...nä nä..det är jag då inte,utan mycket långt därifrån,men min innersta önskan är ändå att lära mig att bli en god och kärleksfull medmänniska!
Det är absolut inte min mening att ge andra pekpinnar och jag hoppas verkligen inte att jag skrivit att ni skall göra som jag vill,för det vore jo alldeles fel!
Åter igen,jag vill endast dela med mig av det som jag själv har fått under livets dagar,är det så fel tycker du?
Menar du att jag inte reta mig på något/någon?Jag har jo skrivit att jag retar mig mest på mina barn,men att jag samtidigt vet att de är mina speglar och visar tydligt var jag behöver ändra mig!