Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

9 sidor V  « < 7 8 9  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Okej;jag får ta en paus ifrån forumet, så att det blir lugnt.....
          *Stintan*
          Inlägg 05-08-2010, 23:20
          Länk hit: #161

Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem nr: 6 301

Men måste man ha 20 trådar igång samtidigit som handlar om samma sak? Ingen har väl sagt att inte silos får skriva och andra intresserade läsa vad hon skriver. Jag kan förstå att en del tycker det är intressant men det blir lite för mycket med så många trådar om samma sak och då dessutom plocka fram dessa gamla jobbiga trådar som det faktiskt hade varit bättre att länka till i någon av de redan befintliga trådarna. Det finns ingen som startat så många trådar som silos den senaste månaden och de allra flesta handlar om samma sak.
          Tyvärr sammaföll silos återkomst till forumet med fuchians inträde och det har varit till silos nackdel tyvärr fast det ser hon nog inte själv. Men hade inte fuchian agerat som hon gjort i varenda tråd så är jag övertygad om att inte silos hade skapat alla dessa trådar.

--------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson

Citera
          herkules
          Inlägg 05-08-2010, 23:30
          Länk hit: #162

Medlem
          Antal inlägg: 5 521
          Medlem nr: 7 219

CITAT (*Stintan* @ 06-08-2010, 00:20) *
          Men måste man ha 20 trådar igång samtidigit som handlar om samma sak? Ingen har väl sagt att inte silos får skriva och andra intresserade läsa vad hon skriver. Jag kan förstå att en del tycker det är intressant men det blir lite för mycket med så många trådar om samma sak och då dessutom plocka fram dessa gamla jobbiga trådar som det faktiskt hade varit bättre att länka till i någon av de redan befintliga trådarna. Det finns ingen som startat så många trådar som silos den senaste månaden och de allra flesta handlar om samma sak.
          Tyvärr sammaföll silos återkomst till forumet med fuchians inträde och det har varit till silos nackdel tyvärr fast det ser hon nog inte själv. Men hade inte fuchian agerat som hon gjort i varenda tråd så är jag övertygad om att inte silos hade skapat alla dessa trådar.

aaah, så det är fuchians fel att solis skriver?
          jag tycker solis ska skriva precis hur mycket hon vill på forumet så länge hon själv mår bra av det, forumet är inte enbart till för dig, ruda och "tummen-upp-smajlis-svansen". sluta läs om det inte passar!

--------------------
          likes anarki och faråthelvete ☺

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 05-08-2010, 23:41
          Länk hit: #163

Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem nr: 6 301

CITAT (herkules @ 06-08-2010, 00:30) *
          aaah, så det är fuchians fel att solis skriver?
          jag tycker solis ska skriva precis hur mycket hon vill på forumet så länge hon själv mår bra av det, forumet är inte enbart till för dig, ruda och "tummen-upp-smajlis-svansen". sluta läs om det inte passar!

hahaha visst är det skönt att alla får tycka vad dom vill utom....... Du är rolig du herkules giggle.gif

--------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson

Citera
          herkules
          Inlägg 05-08-2010, 23:44
          Länk hit: #164

Medlem
          Antal inlägg: 5 521
          Medlem nr: 7 219

CITAT (*Stintan* @ 06-08-2010, 00:41) *
          hahaha visst är det skönt att alla får tycka vad dom vill utom....... Du är rolig du herkules giggle.gif

ja visst är jag.

--------------------
          likes anarki och faråthelvete ☺

Citera
          Chamomille
          Inlägg 05-08-2010, 23:59
          Länk hit: #165

Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem nr: 11 250

giggle.gif

--------------------
          Camilla zon 2-3

Ett gott skratt förlänger munnen.

Citera
          Motti
          Inlägg 06-08-2010, 00:07
          Länk hit: #166

Medlem
          Antal inlägg: 10 802
          Medlem nr: 16 563

confused.gif

Citera
          storm
          Inlägg 06-08-2010, 03:38
          Länk hit: #167

Medlem
          Antal inlägg: 892
          Medlem nr: 6 799

http://www.youtube.com/watch?v=av_UyhpNfqg...eos=CRvZx_40yUA

av någon anndledning så vill jag skicka denna länk till dig Silos,den är fin

--------------------
          hellre äta gröt tillsammans än äta oxfile ensam.

Citera
          silos
          Inlägg 06-08-2010, 07:27
          Länk hit: #168

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

CITAT (storm @ 06-08-2010, 04:38) *
          http://www.youtube.com/watch?v=av_UyhpNfqg...eos=CRvZx_40yUA

av någon anndledning så vill jag skicka denna länk till dig Silos,den är fin

Tack gulledig,jag blev nu djupt rörd wub.gif Än finns det människor med godhet i sina hjärtan,det bevisar du Storm! wub.gif
          Jag älskar just dessa små fåglar wub.gif Här finns det många sparvar och massor av ungar och de har nästan blivit tama!
          smiley_small_hug.gif från Kyllikki

CITAT (*Stintan* @ 06-08-2010, 00:20) *

Jag skriver om det som mitt hjärta är full av wub.gif
          smiley_small_hug.gif

[quote name='Gossen Ruda' date='05-08-2010, 22:55' post='1266268']
          Du kan få ett rakt svar från mig solis, du är ibland och faktiskt ganska ofta alldeles för mycket. Du vill sprida glädje men när du är inne på ditt tjugonde inlägg om samma sak på samma dag sprider du mest frustration. "Inte den kärringen nu igen". Så lugna ner ditt skrivande. Jag har förstått att du har inte så mycket övrig kontakt men vi andra på forumet kan inte vara ditt bollplank för evigt. Begränsa dig till 5 inlägg per dag eller något ditåt så blir det bättre.
          [/quo

Tack Gossen Ruda för dina åsikter om mig och mitt skrivande!Jag skall tänka på saken!
          Men någonting som jag undrar över är att:är du den som har kontakt med varenda medlem här på forumet?

Citera
          Gossen Ruda
          Inlägg 06-08-2010, 08:35
          Länk hit: #169

Medlem
          Antal inlägg: 23 957
          Medlem nr: 296

Det är lite smålustigt när medlemmar klankar ner på mig när jag svarar på en direkt fråga från silos och menar att här får alla skriva vad de vill. Det gäller väl även för mig? Dessutom på uppmaning från silos.

CITAT (silos @ 06-08-2010, 08:27) *
          Tack Gossen Ruda för dina åsikter om mig och mitt skrivande!Jag skall tänka på saken!
          Men någonting som jag undrar över är att:är du den som har kontakt med varenda medlem här på forumet?

Jo, tänk över det hela. Det är bättre att satsa på kvalitet än än på kvantitet. Det blir för mycket ibland.
          Jag har inte direkt kontakt med många på forumet, möjligen en handfull men även där sporadiskt. Sen finns det en del här som överdriver våldsamt, inget att bry sig om.

Redigerat av Gossen Ruda: 06-08-2010, 08:36

--------------------
          Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです

Straight for ever. Cogito, ergo sum.

Citera
          silos
          Inlägg 06-08-2010, 08:50
          Länk hit: #170

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

CITAT (Gossen Ruda @ 06-08-2010, 09:35) *
          Det är lite smålustigt när medlemmar klankar ner på mig när jag svarar på en direkt fråga från silos och menar att här får alla skriva vad de vill. Det gäller väl även för mig? Dessutom på uppmaning från silos.
          Jo, tänk över det hela. Det är bättre att satsa på kvalitet än än på kvantitet. Det blir för mycket ibland.
          Jag har inte direkt kontakt med många på forumet, möjligen en handfull men även där sporadiskt. Sen finns det en del här som överdriver våldsamt, inget att bry sig om.

Det är klart att skrivandet gäller även dig!
          Och jag såg att jag har startat 30 tråd sedan jag kom tillbaka,men inte har jag väl skrivit i alla dessa mina trådar om samma sak...eller har jag fel där?!
          Du kanske räkna alla inlägg som jag har skrivit som svar på andras inlägg!?

Citera

9 sidor V  « < 7 8 9
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 02-09-2025, 06:22

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon