CITAT (storm @ 06-08-2010, 04:38)

http://www.youtube.com/watch?v=av_UyhpNfqg...eos=CRvZx_40yUAav någon anndledning så vill jag skicka denna länk till dig Silos,den är fin
Tack gulledig,jag blev nu djupt rörd

Än finns det människor med godhet i sina hjärtan,det bevisar du Storm!
Jag älskar just dessa små fåglar

Här finns det många sparvar och massor av ungar och de har nästan blivit tama!

från Kyllikki
CITAT (*Stintan* @ 06-08-2010, 00:20)

Men måste man ha 20 trådar igång samtidigit som handlar om samma sak? Ingen har väl sagt att inte silos får skriva och andra intresserade läsa vad hon skriver. Jag kan förstå att en del tycker det är intressant men det blir lite för mycket med så många trådar om samma sak och då dessutom plocka fram dessa gamla jobbiga trådar som det faktiskt hade varit bättre att länka till i någon av de redan befintliga trådarna. Det finns ingen som startat så många trådar som silos den senaste månaden och de allra flesta handlar om samma sak.
Tyvärr sammaföll silos återkomst till forumet med fuchians inträde och det har varit till silos nackdel tyvärr fast det ser hon nog inte själv. Men hade inte fuchian agerat som hon gjort i varenda tråd så är jag övertygad om att inte silos hade skapat alla dessa trådar.
Jag skriver om det som mitt hjärta är full av

[quote name='Gossen Ruda' date='05-08-2010, 22:55' post='1266268']
Du kan få ett rakt svar från mig solis, du är ibland och faktiskt ganska ofta alldeles för mycket. Du vill sprida glädje men när du är inne på ditt tjugonde inlägg om samma sak på samma dag sprider du mest frustration. "Inte den kärringen nu igen". Så lugna ner ditt skrivande. Jag har förstått att du har inte så mycket övrig kontakt men vi andra på forumet kan inte vara ditt bollplank för evigt. Begränsa dig till 5 inlägg per dag eller något ditåt så blir det bättre.
[/quo
Tack Gossen Ruda för dina åsikter om mig och mitt skrivande!Jag skall tänka på saken!
Men någonting som jag undrar över är att:är du den som har kontakt med varenda medlem här på forumet?