lade ut en annons om ett akvarium på blocket förra veckan. annonsen hade en bild på ett likvärdigt akvarium. jag blev kontaktad av ett barn/ungdom från grannkommunen. barnet sade att de kommer på fredag kl 3, jag fick inte bestämma en tid utan anpassa mig dagen innan studenten. hans föräldrar kom i stället för han och tittade i 10 min och köpte det för 1000kr med lysramp, filter och värmare. de ringde nu och ville ångra köpet för att deras son inte var nöjd. jag svarade att ni har ju stått här och köpt det, de svarar att de bara var budbärare. en diskussion startar. han säger att det är mest synd om mig. de slutar med" hoppas ni sover gott i natt"
skulle ni tagit tillbaka akvariet eller är det: köpt är köpt och kommer aldrig igen?
jag vill ju inte ha tillbaka delarna som jag inte vet vad de gjort med. vid köpet visade det sig även att de är bekanta med mina närmaste släktingar.
--------------------
Mvh Claes Björn Rosenström-fantast __________________________________________________________ Philips Super 80 MASTER TL-D 840 - Bästa lysröret för växter - uträknat och med egna erfarenheter Photosyntes Photon Flux Density: 72 µmol m^-2 x s^-1 / 58W
|