Medlem
Antal inlägg: 393
Medlem nr: 5 158
CITAT (Reserv @ 15-06-2005, 22:14)
CITAT (Eko @ 15-06-2005, 22:06)
CITAT (Reserv @ 15-06-2005, 22:03)
Fullt så stor är jag inte, annars så stämmer det in rätt så bra på mig alla fyra
Och vad är det som INTE stämme???????????
Nr. 5 förståss, och jag är inte gift med mammamaggan
Den var bra! (Mamamaggan! Detta är ett skämt förstås!!! -Jag hoppas att du bjuder på den). Men sägmig Reserv - varför kan jag inte se att du är inloggad, tro?
Medlem
Antal inlägg: 14 536
Medlem nr: 14
Vilken tur jag har då! Jag har lyckats hitta ett finfint exemplar som har alla de uppräknade förmågorna... nästan... Matlagning är han tyvärr ingen höjdare på... Men han är jätteduktig på att sätta sig i bilen och swischa iväg och hämta hem pizza, hamburgare, kinamat eller vad som nu kan tänkas falla mig på läppen just för tillfället.
Medlem
Antal inlägg: 4 474
Medlem nr: 2 552
CITAT (Betty @ 16-06-2005, 13:42)
Vilken tur jag har då! Jag har lyckats hitta ett finfint exemplar som har alla de uppräknade förmågorna... nästan... Matlagning är han tyvärr ingen höjdare på... Men han är jätteduktig på att sätta sig i bilen och swischa iväg och hämta hem pizza, hamburgare, kinamat eller vad som nu kan tänkas falla mig på läppen just för tillfället.
Jamen det är ju oxå matlagning...nån sorts varjefall. Han kanske är duktig på att åka och hämta utan att spilla!!
Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447
:
CITAT
Äh...räcker med att ha en bra diskmaskin, schysst dammsugare och en bra tvättmaskin.
Men det är så tradigt att umgås med dessa maskiner. En karl däremot kan (om man valt rätt) vara både trevlig och underhållande och kan diska, städa och tvätta. Två års garanti på maskinerna och ingen garanti på karlarna, hmm.... En maskin som krånglar och djävlas kanske man får kassera och skaffa en ny men det får man ju göra med en karl som man inte är nöjd med också, i denna tanke var ju oddsen " hugget som stucket" Det bästa är nog bra maskiner och en bra karl Jag har bägge delar och jag är nöjd!
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson
Medlem
Antal inlägg: 4 474
Medlem nr: 2 552
CITAT (Birgitta P @ 16-06-2005, 14:53)
:
CITAT
Äh...räcker med att ha en bra diskmaskin, schysst dammsugare och en bra tvättmaskin.
Men det är så tradigt att umgås med dessa maskiner. En karl däremot kan (om man valt rätt) vara både trevlig och underhållande och kan diska, städa och tvätta. Två års garanti på maskinerna och ingen garanti på karlarna, hmm.... En maskin som krånglar och djävlas kanske man får kassera och skaffa en ny men det får man ju göra med en karl som man inte är nöjd med också, i denna tanke var ju oddsen " hugget som stucket" Det bästa är nog bra maskiner och en bra karl Jag har bägge delar och jag är nöjd! :wub
Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447
CITAT (Ophelia @ 16-06-2005, 14:58)
CITAT (Birgitta P @ 16-06-2005, 14:53)
:
CITAT
Men det är så tradigt att umgås med dessa maskiner. En karl däremot kan (om man valt rätt) vara både trevlig och underhållande och kan diska, städa och tvätta. Två års garanti på maskinerna och ingen garanti på karlarna, hmm.... En maskin som krånglar och djävlas kanske man får kassera och skaffa en ny men det får man ju göra med en karl som man inte är nöjd med också, i denna tanke var ju oddsen " hugget som stucket" Det bästa är nog bra maskiner och en bra karl Jag har bägge delar och jag är nöjd! :wub
Haha.......vissa nöjer sig inte med en sak!!
En annan har varken maskin eller...hmm...annat!!
Finns i Stockholm! Bara 4 cm dit!
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson