Ralf
De fem hemligheterna för att få ett förhållande att fungera:

1. Det är viktigt att hitta en man som hjälper till i hushållet, som lagar mat, städar och som har ett bra jobb.

2. Det är viktigt hitta en man som kan få dig att skratta.

3. Det är viktigt att hitta en man du kan lita på och som inte ljuger.

4. Det är viktigt att hitta en man som är bra i sängen och som älskar att ha sex med dig.

5. Det är viktigt att dessa fyra männen inte känner varandra...
*Eko*
Den var rätt kul laugh.gif
Snöflinga
Roligt avslut laugh.gif
Reserv
laugh.gif laugh.gif Fullt så stor är jag inte, annars så stämmer det in rätt så bra på mig alla fyra tongue.gif
*Eko*
CITAT (Reserv @ 15-06-2005, 22:03)
laugh.gif laugh.gif Fullt så stor är jag inte, annars så stämmer det in rätt så bra på mig alla fyra tongue.gif

Och vad är det som INTE stämme???????????
mamamaggan
Var det inte det jag alltid har misstänkt, det behövs fyra karlar för att tillfredställa en kvinna. rolleyes.gif tongue.gif laugh.gif

Fast jag har i alla fall lyckats hitta EN som uppfyller alla mina önskemål!
Reserv
CITAT (Eko @ 15-06-2005, 22:06)
laugh.gif  :lol: Fullt så stor är jag inte, annars så stämmer det in rätt så bra på mig alla fyra tongue.gif

Nr. 5 förståss, och jag är inte gift med mammamaggan tongue.gif
mamamaggan
Nej. vem skulle vilja vara gift med en reserv? rolleyes.gif tongue.gif laugh.gif
*Eko*
CITAT (Reserv @ 15-06-2005, 22:14)
CITAT (Eko @ 15-06-2005, 22:06)
laugh.gif  laugh.gif Fullt så stor är jag inte, annars så stämmer det in rätt så bra på mig alla fyra tongue.gif

Nr. 5 förståss, och jag är inte gift med mammamaggan tongue.gif

Den var bra! (Mamamaggan! Detta är ett skämt förstås!!! -Jag hoppas att du bjuder på den).
Men sägmig Reserv - varför kan jag inte se att du är inloggad, tro? rolleyes.gif
Magdis
Hmmm, nr 2, 3 och 4 stämmer ganska bra in på min man, men tyvärr inte nr. 1. Betyder det att jag borde skaffa en manlig hushållerska?
gammelnalle

Älskaren äger alla de goda egenskaper och alla de fel som den äkta mannen saknar.

Honorè de Balzac

"citatnalle" tongue.gif
Ophelia
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 15-06-2005, 23:06)
Hmmm, nr 2, 3 och 4 stämmer ganska bra in på min man, men tyvärr inte nr. 1. Betyder det att jag borde skaffa en manlig hushållerska?

Äh...räcker med att ha en bra diskmaskin, schysst dammsugare och en bra tvättmaskin. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Betty
Vilken tur jag har då! Jag har lyckats hitta ett finfint exemplar som har alla de uppräknade förmågorna... nästan... rolleyes.gif Matlagning är han tyvärr ingen höjdare på... Men han är jätteduktig på att sätta sig i bilen och swischa iväg och hämta hem pizza, hamburgare, kinamat eller vad som nu kan tänkas falla mig på läppen just för tillfället. laugh.gif rolleyes.gif tongue.gif wub.gif
Ophelia
CITAT (Betty @ 16-06-2005, 13:42)
Vilken tur jag har då! Jag har lyckats hitta ett finfint exemplar som har alla de uppräknade förmågorna... nästan... rolleyes.gif Matlagning är han tyvärr ingen höjdare på... Men han är jätteduktig på att sätta sig i bilen och swischa iväg och hämta hem pizza, hamburgare, kinamat eller vad som nu kan tänkas falla mig på läppen just för tillfället. laugh.gif rolleyes.gif tongue.gif wub.gif

Jamen det är ju oxå matlagning...nån sorts varjefall. Han kanske är duktig på att åka och hämta utan att spilla!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Biggan_
:
CITAT
Äh...räcker med att ha en bra diskmaskin, schysst dammsugare och en bra tvättmaskin.    

Men det är så tradigt att umgås med dessa maskiner. sad.gif
En karl däremot kan (om man valt rätt) vara både trevlig och underhållande och kan diska, städa och tvätta. tongue.gif tongue.gif
Två års garanti på maskinerna och ingen garanti på karlarna, hmm.... wink.gif
En maskin som krånglar och djävlas kanske man får kassera och skaffa en ny sad.gif sad.gif men det får man ju göra med en karl som man inte är nöjd med också, i denna tanke var ju oddsen " hugget som stucket" laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Det bästa är nog bra maskiner och en bra karl laugh.gif laugh.gif biggrin.gif
Jag har bägge delar och jag är nöjd! laugh.gif laugh.gif wub.gif
Ophelia
CITAT (Birgitta P @ 16-06-2005, 14:53)
:
CITAT
Äh...räcker med att ha en bra diskmaskin, schysst dammsugare och en bra tvättmaskin.    

En karl däremot kan (om man valt rätt) vara både trevlig och underhållande och kan diska, städa och tvätta. tongue.gif tongue.gif
En maskin som krånglar och djävlas kanske man får kassera och skaffa en ny sad.gif sad.gif men det får man ju göra med en karl som man inte är nöjd med också, i denna tanke var ju oddsen " hugget som stucket" laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Jag har bägge delar och jag är nöjd! laugh.gif laugh.gif :wub

Haha.......vissa nöjer sig inte med en sak!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

En annan har varken maskin eller...hmm...annat!! smile.gif
Biggan_
CITAT (Ophelia @ 16-06-2005, 14:58)
CITAT (Birgitta P @ 16-06-2005, 14:53)
:
CITAT

Jag har bägge delar och jag är nöjd! laugh.gif laugh.gif :wub

Haha.......vissa nöjer sig inte med en sak!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

En annan har varken maskin eller...hmm...annat!! smile.gif

Finns i Stockholm! tongue.gif
Bara 4 cm dit! laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon