Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

4 sidor V  « < 2 3 4  
          Skriv svarNytt inlägg
          > FAN! FAN! FAN!, Varför fattar män så TRÖGT????
          pejori
          Inlägg 18-06-2005, 09:12
          Länk hit: #61

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

tycker att shivas inlägg mer tyder på en rolig historia från skrattnet, än om en verklig händelse unsure.gif unsure.gif
          klumpigt var det ialla fall unsure.gif

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera
          shiva
          Inlägg 18-06-2005, 10:28
          Länk hit: #62

Medlem
          Antal inlägg: 218
          Medlem nr: 5 434

Men hallå, det var ett skämt. Historien är inte sann. Ville bara ge igen lite på skoj, efter tidigare komentarer hurvida killars hjärna är placerad uppe eller "nere" eller om vi har två? laugh.gif biggrin.gif
          Magnus

Citera
          Reserv
          Inlägg 18-06-2005, 10:43
          Länk hit: #63

Medlem
          Antal inlägg: 6 877
          Medlem nr: 5 537

CITAT (shiva @ 18-06-2005, 11:28)
          Men hallå, det var ett skämt. Historien är inte sann. Ville bara ge igen lite på skoj, efter tidigare komentarer hurvida killars hjärna är placerad uppe eller "nere" eller om vi har två? laugh.gif biggrin.gif
          Magnus

Aha, ursäkta mitt långa och onödiga inlägg då tongue.gif men vad det gäller flickors språk så håller jag tyvär inte med den romantiska som sa att det är "gulligull" i omklädningsrummen. varför ska ett omklädningsrum vara mer romantiskt än verkliga livet, som omgivningen får höra (antingen dom vill eller inte)? taget ur verkliga livet då jag flanerade i staden med "farsor på stan" Flicka 1 ; Fy fan, den här cidern smakar k*k, Flicka 2 ; Åh, smakar den k*k så vill jag ha. Detta ska alltså föreställa att vara flickor i 19-20 årsåldern. Okey att flickorna inte så ofta är grova i munnen då det kommer till sexuell aktivitet, men då är dom däremot ganska blassé istället. Dom snackar om att strula men nån, strula har en mängd innebörder beroende på vad som sas i meningen innan (det liknar rena grekiskan för mig) Strul kan således innebära ; flirt, puss, kyss, hångel, oralsex eller vanligt samlag. Alltså ett ganska luddigt begrepp. Men könsord är dom deffinitivt inte sparsamma med, man häpnar över att såna ord över huvud taget kan slippa ur munnen på små änglalikat söta flickor. blink.gif sad.gif

Citera
          pejori
          Inlägg 18-06-2005, 13:21
          Länk hit: #64

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

CITAT (shiva @ 18-06-2005, 11:28)
          Men hallå, det var ett skämt.  Historien är inte sann. Ville bara ge igen lite på skoj, efter tidigare komentarer hurvida killars hjärna är placerad uppe eller "nere" eller om vi har två?   laugh.gif  biggrin.gif
          Magnus

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif misstänkte det smile.gif smile.gif smile.gif
          det var kanske inte den bästa tråden att skoja i.
          hade nog varit bra om du talat om det. det LÄT som något du upplevt, när du berättade smile.gif smile.gif ohmy.gif wub.gif
          ni har inte två hjärnor, ni hat två huvuden, sen kan man undra vilket ni tänker med biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera
          Jill-Ulrika
          Inlägg 18-06-2005, 14:14
          Länk hit: #65

Medlem
          Antal inlägg: 505
          Medlem nr: 3 819

CITAT (Ophelia @ 16-06-2005, 22:15)
          CITAT (Gossen Ruda @ 16-06-2005, 22:13)
          Aha!! Samma som FF då? (Friendly fucking.)  :lol: Man har väl sett Tandläkare på sängkanten med Ole Söltoft.

Jag som trodde FF var FotbollsFörening laugh.gif laugh.gif laugh.gif

FF=föräldrafritt rolleyes.gif

--------------------
          Sävedalen zon I-II
          Min trädgårdsblogg

Citera
          AndreasBlomquist
          Inlägg 22-06-2005, 22:39
          Länk hit: #66

Medlem
          Antal inlägg: 1 237
          Medlem nr: 4 935

AvalonC, hur gick det i den här följetongen? Man är ju lite nyfiken på om du vågade vara rakryggad och berätta för din kompis eller ifall du valde det för tillfället lättare alternativet och höll tyst om kompises kille?

--------------------

Citera
          Bettson
          Inlägg 22-06-2005, 23:45
          Länk hit: #67

Medlem
          Antal inlägg: 2 745
          Medlem nr: 882

Men Avalon. Ta inte illa upp nu men, jag tycker du skall fundera lite över motivet i dina egna känslor när det gäller att inte berätta för din väninna.

Jag tycker mig ana lite andra motiv än de du talar om i första inlägget.
          Var ärlig mot dig själv annars riskerar du det förhållande du har nu. Du är ute på farliga vägar. wub.gif

Tänk noga vännen.

Citera
          AvalonC
          Inlägg 23-06-2005, 06:20
          Länk hit: #68

Medlem
          Antal inlägg: 291
          Medlem nr: 5 121

Ja det finns fler faktorer som ligger bakom varför jag inte vill vara helt ärlig mot min väninna. (Dels är hon fruktansvärt svartsjuk.)
          Men jag ville inte ta upp alla andledningarna i forumet. Det är väldigt lätt att saker och ting missförstås och det hela var inte relevant i min fråga om HUR MAN GÖR för att bli av med honom utan att berätta för hans nuvarande flickvän.

Och jag har berättat för honom vad jag tycker om honom:

-"att han äcklar mig, och att jag absolut inte vill vara med honom eller höra hans sliskiga kommentarer."
          När jag frågar om han har förstått det så säger han ångersfull "ja" och att han ska sluta....
          Men likt förbannat är han igång igen efter fem minuter.... *suckar*

Men sista gången jag träffade honom så var han faktiskt helt okej utan några anmärkningar... Så förhoppningsvis så börjar han förstå att jag VERKLIGEN INTE vill ha något med honom att göra...

--------------------
          Marleen: -----> Black_lady17@hotmail.com

user posted image

Citera
          farbror B
          Inlägg 23-06-2005, 08:30
          Länk hit: #69

Gäster
          Antal inlägg: 1 824
          Medlem nr: 5 152

Lycka till, hördu !

*kram*

--------------------
          kolla gärna www.turbokrull.net hjärndöd men gratis humor =)user posted image

Citera
          Bettson
          Inlägg 23-06-2005, 08:35
          Länk hit: #70

Medlem
          Antal inlägg: 2 745
          Medlem nr: 882

CITAT (AvalonC @ 23-06-2005, 07:20)
          [color=blue]

Ja det finns fler faktorer som ligger bakom varför jag inte vill vara helt ärlig mot min väninna. (Dels är hon fruktansvärt svartsjuk.)

Hon har ju orsak till att vara svartsjuk. Hennes kille springer efter andra.
          Att han sedan inte lyckas skjuta mål är ju en annnan sak.

Din vänninnas förhållande kommer förmodligen inte att hålla. Den dagen de går isär så kommer hennes kille att vilja såra henne. Hur tror du då att han eventuellt kommer att referera ert förhållande för henne. Eftersom du då inte berättat något tidigare, kommer din väninna att tro dig? Hon kommer då att mista tilltron till sin bästa väninna dessutom.

All skit kommer upp till ytan till slut och inte alltid vare sig där du tänkt dig det skall komma upp eller att det verkar se ut på samma sätt som ur din synvinkel.

Andra kan göra presentationen fruktansvärt trovärdig fast den inte är sann och styrkan i det får de genom att du tigit innan.

Bara min åsikt naturligtvis.

Citera
          Kakaduan
          Inlägg 23-06-2005, 10:21
          Länk hit: #71

Medlem
          Antal inlägg: 789
          Medlem nr: 2 733

Nu har jag inte orkat läsa alla inlägg här, men här är mitt råd:

Du behöver inte berätta för din väninna - skit i det förflutna och ta itu med det som händer nu! Problemet är att du gör som de flesta andra tjejer som blir nypta i baken, tafsade på, blottade för, etc, etc - du är inte tillräckligt högljudd! Går han på dig i sällskap - höj rösten och säg högt så att alla hör "vad sade du? Står du och säger att xxxx när din tjej och min kille är med? Är du inte klok?"
          Avslöja honom! Dra ner byxorna på honom när andra är med! Låt honom bli så generad som han borde bli! Låt honom sota för sitt beteende mot dig - det är han som gör fel - inte du! Varför ska du må dåligt och inte hand? Du är inte skyldig att skydda honom, och din väninna får göra sin egen bedömning när hon hör vad han gör! Väljer hon att tro att du hittar på är hon ingen väninna!

Låt din kille svara i telefonen när han ringer! Om du svarar - tala om för honom att du tänker föra samtalet via högtalaren så att din pojkvän också kan höra! Som det är nu låter du honom påverka hela ditt liv! Varför ska du inte kunna leva normalt, svara i din telefon, etc???

Polisanmälan, etc tror jag inte på - där gäller ord mot ord och sådant här är svårt att bevisa plus att det kan trappas upp.

Kakaduan

Citera

4 sidor V  « < 2 3 4
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 04-09-2025, 00:05

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon