Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

3 sidor V  < 1 2 3  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Avstängd
          birgitek
          Inlägg 03-07-2005, 21:03
          Länk hit: #41

Gäster

Jag förstår att man inte får använda svordomar här, men just nu känns det faktiskt befogat. Istället så vill jag tala om att jag trycker att somliga av er här är fruktansvärt OTÄCKA OCH SKRÄMMANDE MÄNNISKOR, hur i all världen kan ni behandla en lite pladdrig men aldrig elak människa på det sätt ni gör. Solis har precis samma rätt som alla andra att uttrycka sina tankar. Kan inte säga att jag tycker hennes inlägg är särskilt intressanta, men å andra sidan finns det många inlägg från oss andra som är betydligt mindre intelligenta.
          Tyvärr kan jag inte skriva vad jag känner för somliga av er just nu, då blir jag väl avstängd.
          Vart är vi på väg när bara korrekta åsikter enl. somligas sätt att se är godkända.
          Är det så att man blir avstängd för att man är lite udda, då är det nog dags att lägga ner hela Odlas forum. '
          Birgit Ek

Citera
          mamamaggan
          Inlägg 03-07-2005, 21:36
          Länk hit: #42

Medlem
          Antal inlägg: 15 810
          Medlem nr: 2 558

CITAT (birgitek @ 03-07-2005, 22:03)
          Jag förstår att man inte får använda svordomar här, men just nu känns det faktiskt befogat. Istället så vill jag tala om att jag trycker att somliga av er här är fruktansvärt OTÄCKA  OCH SKRÄMMANDE MÄNNISKOR, hur i all världen kan ni behandla en lite pladdrig men aldrig elak människa på det sätt ni gör. Solis har precis samma rätt som alla andra att uttrycka sina tankar. Kan inte säga att jag tycker hennes inlägg är särskilt intressanta, men å andra sidan finns det många inlägg från oss andra som är  betydligt mindre intelligenta.
          Tyvärr kan jag inte skriva vad jag känner för somliga av er just nu, då blir jag väl avstängd.
          Vart är vi på väg när bara korrekta åsikter enl. somligas sätt att se är godkända.
          Är det så att man blir avstängd för att man är lite udda, då är det nog dags att lägga ner hela Odlas forum. '
          Birgit Ek

Håller med Birgit! Hur kan ni tycka illa om en frisk fläkt i en annars så grå, grå värld? Vad är ni rädda för? För det är väl det ni är innerst inne eller hur? Varför måste man klaga på en annan människas beteende så länge han/hon inte är direkt elak eller utsätter någon annan för " psykisk misshandel"? Det är bara att låta bli att läsa Solis/Groowymamas inlägg.

Jag tycker att det måste vara något fel på er som klagar och det står jag för!

--------------------
          Mälardalen zon 2 - 3

Att känna skuld är att vara human

Citera
          andersen
          Inlägg 03-07-2005, 21:46
          Länk hit: #43

Medlem
          Antal inlägg: 4 131
          Medlem nr: 51

CITAT (birgitek @ 03-07-2005, 22:03)
          Jag förstår att man inte får använda svordomar här, men just nu känns det faktiskt befogat. Istället så vill jag tala om att jag trycker att somliga av er här är fruktansvärt OTÄCKA OCH SKRÄMMANDE MÄNNISKOR, hur i all världen kan ni behandla en lite pladdrig men aldrig elak människa på det sätt ni gör. Solis har precis samma rätt som alla andra att uttrycka sina tankar. Kan inte säga att jag tycker hennes inlägg är särskilt intressanta, men å andra sidan finns det många inlägg från oss andra som är betydligt mindre intelligenta.
          Birgit Ek

Bra Birgit. det är ett inlägg som du träffar helt rätt med, annars så brukar inte jag tycka som dej men i det här inlägget i från dej så kan jag inte annat en säja att det är bra och modigt av dej.

mvh andersen

--------------------
          Problemet är inte de onda människorna
          utan de goda människornas tystnad. Martin Luther King.

Oerhörda summor har lämnat välfärdssystemen genom de skattelättnader som nu genomförs och inte många opponerar sig. Gunilla T.

Att inte cykla är att gå för långt.

Redigerat av andersen: Idag, 45929 gånger.

Citera
          *Eko*
          Inlägg 03-07-2005, 22:15
          Länk hit: #44

Medlem
          Antal inlägg: 393
          Medlem nr: 5 158

Hurraa för Mamamaggan, Andersen och Birgitek...
          jag håller med er... och av er... ifrågan. wub.gif (säkerligen utöver frågan ock)

Citera
          Ti bee
          Inlägg 03-07-2005, 22:28
          Länk hit: #45

Medlem
          Antal inlägg: 1 119
          Medlem nr: 1 447

smile.gif Kan bara hålla med Andersen, brukar inte heller tycka som dig birgitek, men
          ********bra skrivet********! smile.gif

--------------------

Citera
          *Eko*
          Inlägg 03-07-2005, 23:11
          Länk hit: #46

Medlem
          Antal inlägg: 393
          Medlem nr: 5 158

CITAT (Ti bee @ 03-07-2005, 23:28)
          smile.gif Kan bara hålla med Andersen, brukar inte heller tycka som dig birgitek, men
          ********bra skrivet********! smile.gif

Så gott att se att gamla "fördomar" raseras! wub.gif wub.gif wub.gif

Citera

3 sidor V  < 1 2 3
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-09-2025, 12:47

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon