Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Stor tomt men får ändå inte plats med växthus., Jag är småsur.
          pia74
          Inlägg 18-07-2005, 19:32
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 26
          Medlem nr: 5 664

Japp nu efter två år med fin och välplanerad trädgård från förra ägaren har jag insett att om jag vill odla får det bli kryddgrönt, kanske chili och paprika samt några tomater. Kryddgröntet och tomaterna är inget problem på friland men chilin och paprikan fixar inte att stå ute, så mycket som jag vill (har ingen plats inne) så vi har bestämt oss för ett växthus. biggrin.gif

Började fundera vart på tomten det skulle stå bäst. Till min fasa sad.gif inser jag att hela 1500kvm tomt är rabatter, uteplats, lusthus, hus, pool, garageinfart och garage. Vi hittade 4 kvm som inte var använt! mad.gif Så 4 kvm växthus eller en stor omflyttning av buskar, rabatter och träd.

Suck. Jag känner mig så kluven! Vill ju ha chili och vindruvor.

/Pia

--------------------
          /Pia

"Fairy tales are more than true: not because they tell us that dragons exist, but because they tell us that dragons can be beaten."
          G.K. Chesterton

"Kids, you tried your best and failed miserably. The lesson is, never try."
          Homer Simpson

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-07-2025, 07:13

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon