Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Till Stockholm, 27 juli
          Inga från Närke
          Inlägg 28-07-2005, 21:23
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 3 807
          Medlem nr: 29

Tack alla ni som tipsade om var / hur och så i Stockholm. Har sparat tipsen till en annan gång om bara jag och sambon åker för då bestämmer jag smile.gif

Tyvärr var ingen mera i sällskapet intresserad att kolla blommor m.m. så det blev inget med det. Vi var i gamla stan och gick runt lite och sedan förbi Slottet, jag ville gå in där men ingen annan. Pratade med högvakten en stund det var en tjej. Kul att det har ändrats lite på den fronten. Hon berättade att de var 3 stycken tjejer i hennes grupp.
          Vi var sedan i Kungsträdgården. Kl. 16,00 var det lite okända artister som skulle hålla på till kl. 21,00. Vi lyssnade en stund, det var en hyllning till Olle Adolfsson. En del sjöng falskt men det var kul ändå.
          Vi tog en matbit på restaurang Victoria och det var inte billigt. Visserligen var vi 6 personer och det gick på 1019,00.
          Men skit samma det var min sambos födelsedag, hans kusins dag före bröllopsdagen och vi var i Stockholm. Något ska man unna sig. Men man sitter ju och jämför. Ta t.ex. min sambo åt stekt strömming, potatismos och en cola det kostade 138:-, där vi bor kostar det 50:-.

Tack än en gång.

--------------------
          skriver Inga från Närke i zon 3-4

Citera
          *Felix matte*
          Inlägg 28-07-2005, 21:31
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 14 005
          Medlem nr: 429

I Borås har jag en favoritrestaurang... heter Thai... nånting
          lunchbuffe kostar bara 60kr och de har sååå mycket och god mat wub.gif

Citera
          kristerh
          Inlägg 29-07-2005, 08:48
          Länk hit: #23

Medlem
          Antal inlägg: 6 646
          Medlem nr: 3 128

CITAT (Inga från Närke @ 28-07-2005, 22:23)
          Vi tog en matbit på restaurang Victoria och det var inte billigt. Visserligen var vi 6 personer och det gick på 1019,00.
          Men skit samma det var min sambos födelsedag, hans kusins dag före bröllopsdagen och vi var i Stockholm. Något ska man unna sig. Men man sitter ju och jämför. Ta t.ex. min sambo åt stekt strömming, potatismos och en cola det kostade 138:-, där vi bor kostar det 50:-.

Tack än en gång.

jag tycker inte att notan på 1019:- för 6 personer var speciellt dyrt, nu vet jag inte vad ni åt men en köttbit på restaurang är dyrt.
          krister

--------------------
          kristerh zon 2-3

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 10-06-2026, 04:18

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon