Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Ympad Ros
          Reserv
          Inlägg 28-07-2005, 17:53
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 6 877
          Medlem nr: 5 537

Jag som inte gillar Rosor alls skulle överraska sambon med en typ Morsdagsros, den var juh ganska hög och gul dessutom (är nog lite svag för gula rosor, om man nu ska ha såna alls). När jag kom hem och skulle sätta blomman i kruka så vart jag besviken, det var bara blommor uppe till i kronan så att säga. När jag kollar närmare så visar det sig att det är en ympning, som sitter fast med gummisnodd. sad.gif unsure.gif Hur gör jag nu med Rosen? Jag hade juh tänkt plantera den ute, för dom brukar klara sig bra ändå, men den här vet jag inte alls med. Är den känsligare än en vanlig ros och hur ska jag behandla den? Namnet på påsen stämde inte heller "Kordana rose", så det här med att försöka googla kunde jag fetglömma sad.gif huh.gif Det är juh det jag sagt hela tiden, man ska inte ha Rosor, bara elände sleep.gif rolleyes.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-07-2025, 08:21

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon