Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

13 sidor V  < 1 2 3 4 > »   
          LåstNytt inlägg
          > Jag slutar på forumet
          silos
          Inlägg 02-08-2005, 19:02
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

CITAT (pejori @ 02-08-2005, 20:01)
          det vet du väl silos, att det alltid är bra med andras åsikter, så länge man kan hålla isär åsikt och person rolleyes.gif rolleyes.gif

Kan bara hålla med dig smile.gif

Citera
          amaira
          Inlägg 02-08-2005, 21:34
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 6 105
          Medlem nr: 3 398

Vill också säga Välkommen tillbaka, Solis wub.gif wub.gif Glad att se dig!!!

--------------------
          Zon 3, Mälaröarna utanför Stockholm. Fotoblog

Citera
          Anki på Öland
          Inlägg 02-08-2005, 21:35
          Länk hit: #23

Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem nr: 3 723

Har undrat när du skulle komma tillbaka.... välkommen!
          Anki

--------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

mitt album

Citera
          Tesa
          Inlägg 02-08-2005, 22:49
          Länk hit: #24

Medlem
          Antal inlägg: 3 397
          Medlem nr: 2 483

Välkommen tebax Solis...nu kan du skina lite på oss igen.. smile.gif

--------------------
          Tesa
          zon 3-4
          Här finns min blogg: Uti vår hage...

Citera
          *Felix matte*
          Inlägg 02-08-2005, 22:55
          Länk hit: #25

Medlem
          Antal inlägg: 14 005
          Medlem nr: 429

Jamen då stämde ju profetiorna... Hon dök upp igen laugh.gif biggrin.gif
          Välkommen också från mig som inte bryr mig så mycket om vad som skrivs... så länge det inte handlar om personangrepp Läs och Lär eller Låt bli! wub.gif

Citera
          Biggan_
          Inlägg 03-08-2005, 08:03
          Länk hit: #26

Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem nr: 5 447

Hej solis!
          Hälsar dej välkommen jag också smile.gif smile.gif smile.gif

--------------------
          Biggan
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

Citera
          netaave
          Inlägg 03-08-2005, 09:56
          Länk hit: #27

Medlem
          Antal inlägg: 8 016
          Medlem nr: 3 244

Välkommen tillbaka Solis!
          Var i Strängnäs i fredags och gick och spanade lite efter en "tant" med hundar.

--------------------

Citera
          silos
          Inlägg 03-08-2005, 10:15
          Länk hit: #28

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

CITAT (netaave @ 03-08-2005, 10:56)
          Välkommen tillbaka Solis!
          Var i Strängnäs i fredags och gick och spanade lite efter en "tant" med hundar.

Vad synd att inte du såg mig då jag var ute med mina hundar;jag hade mer än gärna träffat dig wub.gif

Jag måste erkänna att det gör gott i mitt hjärta att ni har välkomnat mig tillbaka wub.gif wub.gif Ett stort tack för era goa ord wub.gif

Citera
          HippieSpellan
          Inlägg 03-08-2005, 14:54
          Länk hit: #29

Medlem
          Antal inlägg: 320
          Medlem nr: 5 507

undrar också vad reserv har gjort...

men sen undrar jag varför du berättar att du går och varför... om man inte vill ha uppmärksamhet så går man väl utan att säga till...

Nu har jag inte sett ett inlägg från denna person, men alla har ett fritt val att gå eller stanna, ingen tvingas, och om det känns bra så få du ha det så trevligt..

--------------------
          Blir gröna fingrar röda när man försöker få sin pelargon att bli köttätare?

Citera
          Reserv
          Inlägg 03-08-2005, 14:57
          Länk hit: #30

Medlem
          Antal inlägg: 6 877
          Medlem nr: 5 537

CITAT (HippieSpellan @ 03-08-2005, 15:54)
          undrar också vad reserv har gjort...

men sen undrar jag varför du berättar att du går och varför... om man inte vill ha uppmärksamhet så går man väl utan att säga till...

Nu har jag inte sett ett inlägg från denna person, men alla har ett fritt val att gå eller stanna, ingen tvingas, och om det känns bra så få du ha det så trevligt..

Tja, vem undrar inte rolleyes.gif Fast jag bryr mig inte så mycket, tänker varken ta åt mig äran eller skulden för att nån väljer att inte va´kvar här. Det enda jag blir en aningens irriterad på är rubriken "p.g.a........." huh.gif

Citera
          pejori
          Inlägg 03-08-2005, 15:22
          Länk hit: #31

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

CITAT (Reserv @ 03-08-2005, 15:57)
          tänker varken ta åt mig äran eller skulden för att nån väljer att inte va´kvar här. Det enda jag blir en aningens irriterad på är rubriken "p.g.a........." huh.gif

äh...bry dej inte. han har sagt så förr. smile.gif smile.gif
          han kommer tillbaka snart sad.gif

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera
          rabalder
          Inlägg 03-08-2005, 20:50
          Länk hit: #32

Medlem
          Antal inlägg: 145
          Medlem nr: 5 717

Själv tycker jag reserv verkar vara en av de bättre att läsa...Bortsett....jag undrar om han gillar djur???? wink.gif

--------------------
          Livet är för kort, för att inte njuta varje dag!
          ( går kanske inte alltid...)

Citera
          Gossen Ruda
          Inlägg 03-08-2005, 20:51
          Länk hit: #33

Medlem
          Antal inlägg: 23 957
          Medlem nr: 296

Har det någon betydelse på ett Odla-forum? rolleyes.gif

--------------------
          Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです

Straight for ever. Cogito, ergo sum.

Citera
          Reserv
          Inlägg 03-08-2005, 21:13
          Länk hit: #34

Medlem

CITAT (rabalder @ 03-08-2005, 21:50)
          Själv tycker jag reserv verkar vara en av de bättre att läsa...Bortsett....jag undrar om han gillar djur???? wink.gif

Det kan kanske verka som att jag inte är en djurvän med tanke på vad jag just nu tycker om "det stora aset", men faktum är att jag älskar alla djur, fasen va´jag ljuger då rolleyes.gif Undantaget Liljebaggarna (fast dom är väldigt vackra) Myrorna på tomten som finns ta mig tusan överallt wacko.gif . Tvestjärtarna som hela Norrland verkar myllra av, det kan bli för mycket av dom ibland, när dom käkar upp bladen på mina blomster. Insekter facinerar mig, oavsett om jag tycker om dom eller inte, jag tror att djur och naturavdelningen fått mig på kroken ordentligt. Men en stor hund som är som en kalv är inte alltid så lätt att älska, inte när man fått sin första knopp på Hibiskusen och längtar efter att få veta vad den har för färg och hundskrället formligen pulveriserar den. I morgonbitti när hon pussar mig god morgon så lovar jag att älska henne lika mycket som innan massakern. rolleyes.gif

Citera
          renate
          Inlägg 03-08-2005, 21:48
          Länk hit: #35

Medlem
          Antal inlägg: 5 656
          Medlem nr: 834

Du kom alså tillbaker solis,välkommen ska du vara,nu skiner solen igen.Har inte tittat in på denna avdelning så mycket, bara lite på trädgårdsavdelningen.

--------------------
          MVH Renate zon 4

Citera
          zaaritha
          Inlägg 03-08-2005, 22:57
          Länk hit: #36

Medlem
          Antal inlägg: 9 608
          Medlem nr: 2 237

Lägg av! Vad har Reserv gjort dej??
          Ta dej samman o kämpa på!! rolleyes.gif

Citera
          Posse
          Inlägg 04-08-2005, 10:31
          Länk hit: #37

Medlem
          Antal inlägg: 2 137
          Medlem nr: 432

CITAT (tomas99 @ 01-08-2005, 07:34)
          Han kan ha sin råa stämning för sig själv! Jag hadde hoppas att forumet skulle bli bättre men då Reservs framfart fortsätter så har jag tagit beslutet att jag inte vill vara offer här något mera!

Till er övriga så tackar jag er för det här tiden och ingen skuga skall falla från er.

Jag tycker det är mycket tråkigt och tragiskt om du slutar tomas99. sad.gif

Men jag tycker att det är mycket bra att du - till skillnad mot många andra - mycket tydligt och rakt på sak deklarerar varför, alltså pga av den råa "stämmning" Reserv agerar med och öppet propagerar för.

Att forumet åter igen skulle kunna bli ett trevligt forum med god och kamratlig stämning är det säkert flera än du och jag som innerligt önskar. Personligen upplever jag det dock som om det går i rakt motsatt riktning. sad.gif

Och det beror naturligtvis på att foruminnehavarna numer inte verkar vilja "lägga två strån i kors" för att skapa en god och kamratlig stämning.
          För egen del har jag aldrig någonsin tidigare på något forum jag skrivit, upplevt ett sånt uppenbart ointresse från foruminnehavarnas sida. sad.gif

Eller hemska tanke - kanske är i själva verket det som framstår som ett påfallande ointresse, ett verkligt stort intresse av att iakttaga vad som händer om man lämnar ett forum i det närmaste totalt vind för våg. Ett forum där helt rått "djungelns lag" får råda. Ett vanvårdat, vildvuxet forum som mycket väl skulle kunna tänkas komma att avhandlas i kritiska tidningsskriverier.

Citera
          Biggan_
          Inlägg 04-08-2005, 10:35
          Länk hit: #38

Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem nr: 5 447

CITAT (Posse @ 04-08-2005, 11:31)
          Han kan ha sin råa stämning för sig själv! Jag hadde hoppas att forumet skulle bli bättre men då Reservs framfart fortsätter så har jag tagit beslutet att jag inte vill vara offer här något mera!

Till er övriga så tackar jag er för det här tiden och ingen skuga skall falla från er.

Men jag tycker att det är mycket bra att du - till skillnad mot många andra - mycket tydligt och rakt på sak deklarerar varför, alltså pga av den råa "stämmning" Reserv agerar med och öppet propagerar för.

Att forumet åter igen skulle kunna bli ett trevligt forum med god och kamratlig stämning är det säkert flera än du och jag som innerligt önskar. Personligen upplever jag det dock som om det går i rakt motsatt riktning. sad.gif

Och det beror naturligtvis på att foruminnehavarna numer inte verkar vilja "lägga två strån i kors" för att skapa en god och kamratlig stämning.
          För egen del har jag aldrig någonsin tidigare på något forum jag skrivit, upplevt ett sånt uppenbart ointresse från foruminnehavarnas sida. sad.gif

Eller hemska tanke - kanske är i själva verket det som framstår som ett påfallande ointresse, ett verkligt stort intresse av att iakttaga vad som händer om man lämnar ett forum i det närmaste totalt vind för våg. Ett forum där helt rått "djungelns lag" får råda. Ett vanvårdat, vildvuxet forum som mycket väl skulle kunna tänkas komma att avhandlas i kritiska tidningsskriverier.

Glädjedödare! sad.gif sad.gif mad.gif mad.gif sad.gif

--------------------
          Biggan
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

Citera
          Reserv
          Inlägg 04-08-2005, 10:42
          Länk hit: #39

Medlem

Det är inte utan anledning jag har min signatur, men den andra halvan tar jag nu bort då det tydligen kan störa ett helt forum och sabba all den trevliga stämmningen man skulle kunna ha här. blink.gif Posse, om du du hade vart med i alla dom trådarna som är aktivast nu, så skulle du få se på stämmning. Och om det inte var det du kallar "trevlig stämmning" då vill jag gärna att du förklarar vad som menas med "trevlig stämmning", om du då också kan bevisa att jag förstör allt det trevliga här på Odla.nu så lovar jag att aldrig mera skriva här eller ens besöka forumet, men bara om du kan bevisa att det är jag som är orsaken till allt ont. sleep.gif

Citera
          Betty
          Inlägg 04-08-2005, 11:16
          Länk hit: #40

Medlem
          Antal inlägg: 14 536
          Medlem nr: 14

CITAT (Posse @ 04-08-2005, 11:31)

Tips till dig Posse: Om du nu tycker att det är både mycket tråkigt och rent av tragiskt att Tomas lämnar detta forum så varför inte skicka ett mail till honom!!! Ni kan ju kanske bli vänner på riktigt , IRL. smile.gif

Att du personligen upplever att forumet får en allt otrevligare och mindre kamratlig stämning behöver faktiskt inte betyda att det verkligen är så. Jag vågar mig på att gissa att det faktiskt är tvärt om! Jag tror att en överlägsen majoritet här tycker att det är ett rätt trevligt forum där de gärna stannar kvar. smile.gif

Jag ser på det här med internetforum så här; En mängd grupper av människor som samlas och snackar om olika saker, men oftast/mest om ett gemensammt intresse. Kommer man till en grupp som verkar otrevlig så behöver man inte stanna där och tjata på om hur otrevliga de är - Det är ju bara att knalla vidare till någon trevligare grupp, som man förhoppningsvis trivs bättre tillsammans med!

Du återkommer med kritik mot forumadministratörerna, en kritik som åtminstone jag anser vara obefogad.
          Det finns regler för forumet, regler vi alla medlemmar har godkänt när vi anslöt oss till den här gruppen. Adm. agerar bara när det verkligen behövs, när regler verkligen bryts.
          Jag tycker personligen att det är upp till oss själva - inte enbart upp till adm. - att skapa en trevlig stämning här.

Du får ursäkta uttrycket, men jag tycker att sista stycket i ditt inlägg låter rent av sjukt...

--------------------
          Norrbottenskusten zon 5-6

Citera

13 sidor V  < 1 2 3 4 > » 
          LåstNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 02-09-2025, 19:10

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon