Medlem
Antal inlägg: 5 047
Medlem nr: 3 958
Barn Ja, det kan vi fortfarande kalla dom-- den äldste fyller 40 nu i månaden och den yngste är "bara 36". Två underbara barnbarn, en av vardera sorten, flicka 9 och pojke 3, förgyller tillvaron Skulle jag inte synas här på odla.nu i nästa vecka - så beror det på att flickebarnbarnet bor hos oss då Hon ska förresten lära sig sy på symaskin hos mig .. det ska bli en gympapåse och en kortkort kjol påstår hom
--------------------
Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
Medlem
Antal inlägg: 921
Medlem nr: 2 397
Jag har tre barn, varav två småbarn. Jag har ett funktionshindrat barn som är måttligt utvecklingsstörd o på en ett o ett halvtårings nivå, samt en tre veckors bebis.
Medlem
Antal inlägg: 3 397
Medlem nr: 2 483
Har fyra barn...den äldsta är storasyster till 3 bröder...men de är väl stora nu...17, 15, 13 och 11... Men pojkarna har väldigt gott av varann även om det är bråk ibland så har de alltid ju nån "kompis" som är "nästan jämngammal"...annars hade de nog lätt fått tråkigt här ute på bondvischan.. Tösen hade väl gott av de är tätt i början men sen växte hon liksom ifrån väldigt snabb och blev nån standinmamma till gossarnas ofta stora förtret..men hon är tuff nu min tjej ska ni veta...
Medlem
Antal inlägg: 59
Medlem nr: 6 320
Tre, tvillingar som just fyllt fem och som går under smeknamnen, Bin och Laden, alltsedan 11 september...... Och en större tjej på snart 8. Det kallar jag full pott och det allra bästa...