Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

3 sidor V  < 1 2 3  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Ingemar!, öppet brev
          *Felix matte*
          Inlägg 11-08-2005, 21:37
          Länk hit: #41

Medlem
          Antal inlägg: 14 005
          Medlem nr: 429

CITAT (Betty @ 11-08-2005, 22:10)
          CITAT (Felix matte @ 11-08-2005, 21:25)
          Fattar inte så mycket av vad som eg hänt eftersom jag haft vilodag idag... men det måste vara allvarligt eftersom Ingemar raderat trådar.
          Tycker att det har blivit lite konstigt här på sistone...det "huggs" allt oftare och jag blir mer och mer försiktig med vad jag skriver och hur jag formulerar mig... kanske har det hamnat ättika eller citronsaft i vattenledningarna här o där unsure.gif  :(

Eller kan det vara det sura vädret...? En del blir väl griniga av regnet kanske? huh.gif

Ja så kan det ju också vara huh.gif sad.gif

Citera
          fruberglund
          Inlägg 11-08-2005, 22:02
          Länk hit: #42

Medlem
          Antal inlägg: 3 590
          Medlem nr: 4 227

Hoppas alla "troll" (OBS! Har INGEN koll på vilka som håller på med allt detta så jag anklagar ingen speciell) slutar upp nu annars kanske forumet stängs ner helt och hållet om det fortsätter i samma stil.

Ingemar har nog annat för sig än att vara polis, alltså radera inlägg och medlemmar osv. här på forumet varje dag.

Hoppas på trevligare stunder och trådar (som t.ex. sommartråden) här på forumet i fortsättningen smile.gif

--------------------
          Hälsningar, fru Berglund

"Just remember in the winter, far beneath the bitter snows
          lies the seed that with the sun's love, in the spring becomes the rose!"

Min trädgårdshemsida (hemsidan är nere för tilllfället men kommer snart tillbaka med ny och förbättrad design!)

Citera
          Bettson
          Inlägg 11-08-2005, 22:12
          Länk hit: #43

Medlem
          Antal inlägg: 2 745
          Medlem nr: 882

CITAT (fruberglund @ 11-08-2005, 23:02)
          Hoppas alla "troll" (OBS! Har INGEN koll på vilka som håller på med allt detta så jag anklagar ingen speciell) slutar upp nu annars kanske forumet stängs ner helt och hållet om det fortsätter i samma stil.

Ingemar har nog annat för sig än att vara polis, alltså radera inlägg och medlemmar osv. här på forumet varje dag.

Hoppas på trevligare stunder och trådar (som t.ex. sommartråden) här på forumet i fortsättningen smile.gif

Jag förstår också att Ingemar har annat att göra.

men rensar vi bort samtliga nic som istället för har så är det nog lugnt 10-12 månader igen. Det är ungeför vad det brukar ta innan någon ny trollingidiot gör sitt intåg.

Jag tror nog att det vore värt det. Hur mycket som vi "normaltrevliga människor" än kommer överenns om att vi skall vara snälla så hjälper det ju inte.

Det är inte vi som triggar igång elendet utan någon dum dum idiot med utomordentligt dålig humor. Personen i fråga är dessutom empatiskt handikappad så man borde tycka synd om vederbörande men inte ens jag klarar av att hitta minsta lilla ursäkt. Så långt räcker inte ens min empati och det vill inte säga lite.

Viking sa att : den här tegelstenen bär jag med mig för att jag inte orkar kasta bort den. Att låta trollen härja är ungefär så. wacko.gif

Citera
          silos
          Inlägg 12-08-2005, 10:28
          Länk hit: #44

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

Jag måste bara passa på att säga att jag är faktiskt lite stolt över mig själv idag och vet ni varför!?

Ju; det är för att under tiden jag var borta härifrån så kom jag underfund med en hel del om mig själv, hur jag var här på forumet som Solis och Groowymama sad.gif

Jag tog verkligen alldeles för mycket plats och skrev om sådant som inte var av allmänt intresse och jag irriterade många många härinne sad.gif

Det jag är stolt över är att jag håller på att lära mig beteer mig annorlunda d.v.s att försöka hålla mig mer i bakgrunden och läsa och fundera i första hand och sen skriva om jag har någonting att säga

smile.gif wub.gif smile.gif

Så visst kan gamla hundar lära sig sitta (är 60 år)

Och jag vill verkligen be om ursäkt för all oreda som jag orsakade och speciellt be jag ursäkt för mina fula svordomar och att jag envisades så länge att ta så mycket plats!!!

Jag tycker om att vara här och vill fortsätta med det även i framtiden wub.gif wub.gif wub.gif

Citera
          pejori
          Inlägg 12-08-2005, 10:32
          Länk hit: #45

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

tror att ett sätt att döda troll, är att INTE SVARA PÅ INLÄGGEN!!!!!!
          om ingen skriver i tråden självdör också bråken biggrin.gif

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera
          Bettson
          Inlägg 12-08-2005, 10:55
          Länk hit: #46

Medlem
          Antal inlägg: 2 745
          Medlem nr: 882

CITAT (pejori @ 12-08-2005, 11:32)
          tror att ett sätt att döda troll, är att INTE SVARA PÅ INLÄGGEN!!!!!!
          om ingen skriver i tråden självdör också bråken biggrin.gif

Helt rätt Pejori!

Fast jag tror att det är klipulver på många tangentbord så det fungerar nog inte.

Ju högre adrenalinhalten stiger, så blir det någon automatdosering av klipulve,r så det kliar ännu mer.

Hur många inlägg börjar inte med...

Jag brukar inte skriva i sådana här trådar men nu måste jag bara få säga...

laugh.gif tongue.gif wacko.gif wink.gif

Citera
          pejori
          Inlägg 12-08-2005, 12:04
          Länk hit: #47

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

SÅ SANT Bettson sleep.gif sleep.gif smile.gif smile.gif
          jag har börjat sätta mej på händerna när det kliar biggrin.gif biggrin.gif

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera
          Posse
          Inlägg 04-09-2005, 22:17
          Länk hit: #48

Medlem
          Antal inlägg: 2 137
          Medlem nr: 432

CITAT (pejori @ 11-08-2005, 14:01)
          tror "istället för" har rekord i raderade trådar på kort tid biggrin.gif  :D
          inte illa pinkat av en "nybörjare" laugh.gif  :lol:

tack ingemar wub.gif

Hej, "istället för"!

Jag har ägnat mig åt båtliv en hel del på sistone och det verkar som om jag missat mycket här som kanske kunnat vara intressant att läsa, syftar särskilt på dina trådar som tydligen både skapades och raderades utan att jag såg dem. Alldeles speciellt nyfiken är jag på det PM från "Copycat 2" (vilken jag förmodar är identisk med "Copycat") som du tydligen fått - kanske vill du vara bussig PM:a det vidare till mig? unsure.gif

Och det vore intressant få veta vad det övriga raderade handlade om. rolleyes.gif

Citera
          Posse
          Inlägg 06-09-2005, 08:51
          Länk hit: #49

Medlem
          Antal inlägg: 2 137
          Medlem nr: 432

CITAT (Bettson @ 11-08-2005, 13:09)
          För övrigt har jag nyss kollat en sak.

"I stället för" har lagt ut ett PM som han påstår han fått från copycat.

Copycat påstås vara avstängd.

Det går intea att som gäst skicka PM till en medlem. Alltså är det med säkerhet fastställt att detta PM är falskt. Eftersom det är många som vet vem Copycat är IRL så tycker jag nog att det är i princip brottsligt att bete sig så här.

Eftersom PM mer eller mindre innehåller hot mot person så borde enbart detta leda till en riktig ordentlig utredning av vem personen är som utfärdar hot i annans persons namn.

Nu ber jag inte längre om att få veta vilka flera nick som döljer sig bakom signaturen "i stället för", nu kräver jag det.

Att PM:et till "istället för" skulle vara en förfalskning tycker jag verkar mindre troligt. För mig framstår det som om Copycat övergått till "krypskytte", nu som version 2. Den som hävdar att det finns påfallande likheter mellan Copycat och Reserv utsätts tydligen för hatiska och hotfulla PM.

Citera
          birgitek
          Inlägg 06-09-2005, 09:56
          Länk hit: #50

Gäster

CITAT (Posse @ 06-09-2005, 09:51)
          [

QUOTE]
          Att PM:et till "istället för" skulle vara en förfalskning tycker jag verkar mindre troligt. För mig framstår det som om Copycat övergått till "krypskytte", nu som version 2. Den som hävdar att det finns påfallande likheter mellan Copycat och Reserv utsätts tydligen för hatiska och hotfulla PM.

Att du inte ger upp!
          Om någon har dubbla identiteter så tror jag att det för min del att det är du. Jag säger inte att jag vet, men jag har en stark misstanke att bakom signaturerna Posse och "iställetför" döljer sej samma person .
          Birgit Ek

Citera
          AnitaO
          Inlägg 06-09-2005, 10:02
          Länk hit: #51

Medlem
          Antal inlägg: 7 640
          Medlem nr: 6 109

CITAT (birgitek @ 06-09-2005, 10:56)
          CITAT (Posse @ 06-09-2005, 09:51)

Att du inte ger upp!
          Om någon har dubbla identiteter så tror jag att det för min del att det är du. Jag säger inte att jag vet, men jag har en stark misstanke att bakom signaturerna Posse och "iställetför" döljer sej samma person .
          Birgit Ek

Nästan exakt vad jag tänkte skriva just nu.
          Du tog orden ur munnen på mig smile.gif
          Ett relativt vanligt mänskligt fenomen är ju att ivrigt försöka flytta fokus från sin egen person och sätta strålkastaren på någon annan för att själv undgå "granskning".

Posse har gemensamma nämnare med både "i stället för" och "ordenarie".
          Samma ivriga glädje att rota och älta i gammal dynga.

--------------------
          user posted image

They say that memories are Golden. Well maybe that is true.
          But I never wanted memories, I only wanted You!

Citera

3 sidor V  < 1 2 3
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 12-06-2026, 13:06

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon