Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

3 sidor V  < 1 2 3  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Bestulen... igen
          Gita
          Inlägg 02-08-2009, 14:47
          Länk hit: #41

Medlem
          Antal inlägg: 5 162
          Medlem nr: 8 833

Grisskit på granarna var bra tycker jag, när det gäller jodopax är jag mera tveksam. Vet iofs inte hur giftigt det är, men tänk om något barn eller yngre tonåring som inte vet hur whisky skall smaka blir allvarligt skadad.
          Tror till och med att det är straffbart att medvetet försöka skada någon även om det är en inbrottstjuv, vill minnas att mannen som för några år sedan gjöt in vassa glasbitar på krönet av sin mur fick dryga böter.
          Men jodopax kanske inte är farligt alls och då är det OK, för visst är det ett jäkla sätt att inte respektera andras egendom.
          Gita.

Citera
          Rosmarin
          Inlägg 03-08-2009, 15:08
          Länk hit: #42

Gäster

CITAT (Gita @ 02-08-2009, 15:47) *
          Grisskit på granarna var bra tycker jag, när det gäller jodopax är jag mera tveksam. Vet iofs inte hur giftigt det är, men tänk om något barn eller yngre tonåring som inte vet hur whisky skall smaka blir allvarligt skadad.
          Tror till och med att det är straffbart att medvetet försöka skada någon även om det är en inbrottstjuv, vill minnas att mannen som för några år sedan gjöt in vassa glasbitar på krönet av sin mur fick dryga böter.
          Men jodopax kanske inte är farligt alls och då är det OK, för visst är det ett jäkla sätt att inte respektera andras egendom.
          Gita.

Samtidigt måste man väl få lov att förvara utspädd jodopax i en glasflaska hemma hos sig själv eller på sin egen kolonilott utan att skriva på flaskan vad den innehåller tycker jag. Kunde man ju inte ana att någon skulle få för sig att smaka... whistling.gif

Citera

3 sidor V  < 1 2 3
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 10-05-2026, 05:29

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon