Medlem
Antal inlägg: 8 694
Medlem nr: 4 012
CITAT (pejori @ 12-08-2005, 18:48)
inte efter din urtjusiga bild mindervärdighetskomplexen frodas
Men vänta lite nu...den där bilden var väl allt annat än tjusig! Kom igen nu då.....vrid till ansiktena i de mest groteska miner ni kan komma på och lägg ut!
Medlem
Antal inlägg: 2 177
Medlem nr: 6 191
Jag får väl vara med, här... Fast jag måste förvarna om att det är såhär jag ser ut i vanliga fall...
Nä, men däremot är kameran slutirutan och har batterisoppatorsk, så det får bli en gammal bild som inte är sååå grimasig, bara lite. Hoppas att den duger ändå.
--------------------
"Det är roligare att vara glad!" /Alexander Hoffman
Medlem
Antal inlägg: 2 177
Medlem nr: 6 191
Jag brukade roa mig med att imitera Percy Nilegård, en gång i tiden, och givetvis fick man ju förvrida ansiktet lite - skjuta ut hakan och så. Min far tittade grundligt på mig, och sa "Men... Du är ju LIK honom! Dra in hakan, bara...!" Hmmmpf...
--------------------
"Det är roligare att vara glad!" /Alexander Hoffman
Medlem
Antal inlägg: 5 855
Medlem nr: 3 584
Jisses vilken tråd! Har suttit .... hick .... och pimplat lite ... hick .... rödvin nu ikväll men tänkte att jag fick schlita ... hick .... mig från schoffan och titta lite på Odla. Öppnade ... hick .... tråden och fick schyn på fabbor be och fy hondan vad rädd jag blev av den uppschynen!
Schå här ser ... hick ... Rossi ut efter rödvin och en blick på fabborn ....
Medlem
Antal inlägg: 5 855
Medlem nr: 3 584
Du Machdis .... hick .... förut när jag schrev så hade jag hunnit få i mig en flaschka eller två men nu .... hick .... måschte det ha runnit ner ännu mer i schtrupen .... hick .... på mig för nu börjar jag ...hick... jag sche väldans schuddigt. När jag tittar på fader vår ..... hick .... f'låt jag menar fabbor be ... hick ... nu så scher han ut schå här
Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447
CITAT
Ah! ni är helt underbara Jag kommer att bli skitgammal, för dom säger ju att ett gott skratt förlänger livet, och så mycket som jag har garvat senaste tiden åt humorn och galenskapen här på forumet så ligger jag jäkligt mycket på +
Enligt mina beräkningar kommer vi att bli odödliga, såvida vi inte skrattar ihjäl oss Rossi, du är oslagbar!
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson
Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447
CITAT
Rossi, du är oslagbar!
Tror du brillorna går att använda mer? Ser bättre begagnade ut! Skulle kanske själv ta ett glas vin för att komma på samma våglängd så att säga Då kanske du ser helt normal ut
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson