CITAT (Fenja @ 12-08-2005, 12:46)
CITAT (Bettson @ 12-08-2005, 10:37)
Så de falska PM som "i stället för" la ut. Copycat2 var inte ens inloggad och ändå så påstår "istället för" att Pm:n kom från henne. Där namnges en massa andra forumister som skulle kunna vara "istället för". Fenja , Hannele och en del andra.
Nu VAR faktiskt Copycat 2 inloggad i går på förmiddagen, jag minns inte exakt tidpunkt, men hon var inloggad synligt. Och att det är en ersättning för Copycat som stängdes av har hon själv berättat för oss här på forumet.
Jag tycker att det är förhastat att dra en massa slutsatser utan att ha faktagrund att utgå ifrån. Det KAN ha varit äkta pm från Copy/Pia lika gärna som det KAN vara falsarier...
Mvh
Fenja
Vilket ändå inte rättfärdigar "istället förs " agerande. Denne person är enbart ute efter att ställa till bråk. Signaturen hade bara funnits en timma.
Jag kollade den aktuella tiden och copycat 2 loggade in senare. Om hon loggat in anomynt vet jag inte.
Men ändå försvarar det inte denna "istället för".
Dessutom så såg det inte ut som ett riktigt PM: Varken namn eller medlemsuppgifter fanns i kanten.
Så fortfarande upp med skiten på bordet, så det blilr lugn och ro här. Ingen skall behöva gå omkringoch känna sig oskyldigt utpekad.