Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Eländes, eländes, elände.
          Adri-Anne
          Inlägg 10-04-2003, 16:26
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 814
          Medlem nr: 700

I antikens Grekland gick folket till oraklet och frågade om råd, när det blev problem.

Nu frågar jag oraklet Odla.

Är det någon som kan råda mig?

Historien är så här.

Glömde att jag hade beställt lökar, massor av lökar och frö i höstas.
          Nu i februari gick jag glad i hågen och köpte in massor av lökar och frö som jag bara mååååste ha. Sådde och planterade glad i hågen, hejhå så fint det skulle bli. Pang! Ett paket på posten dök upp ohmy.gif ohmy.gif
          Nu var goda råd dyra, förbaskat dyra!!! Till slut fick jag låna klubbhuset att ställa lådor och krukor i.
          I dag får jag beskedet att klubbhuset är uthyrd från söndagen och en vecka framåt. Panik, panik ohmy.gif ohmy.gif Det är en jädrans massa planteringslådor och stora krukor. Det gör ont helt in i märgen att kasta allt.
          Det skulle bli varmare redan från lördag.

Nu är frågan. Har någon provat sätta ut plantor utan härdning, istället täcka dom med fiberduk och bubbelplast. Om det inte blir för många köldgrader, på nätterna borde det kanske kunna gå. Vad tror ni?

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 15:08

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon