Funderar på att redan nu skaffa digital tv. Dels på grund av att jag nästan aldrig får in 4:an och om det går så är det minst sagt urusel bild… Detta gör att jag i stort sätt bara har två tv kanaler, och tja inte så mycket som jag är intresserad av att se i dom… Dessutom tycks det alltid gå jätteintressanta program i andra kanaler #suckar# Blir ju ändå tvungen att fixa detta, så varför inte redan nu?
Problemet är att det verkar vara väldigt svårt att välja, har varit inne på Boxer, Canal digital och Viasat, hemsidor (finns det fler???) men blir inte så mycket klokare av det… Om, jag fattar det rätt så blir Boxer billigast???
De andra har ju i och för sig gratis parabol, box och installation, men det tillkommer en massa andra kostnader?? Är inte helt säker, för lätt att jämföra är det inte… Står till exempel att Canal digital kostar 189:-/mån inkl fri installation! Låter jättebra, ändå tills jag läser det ”finstilta” tillkommer en massa start avgift, extra avgifter och jag vet inte allt…
Blir helt snurrig, vilket är mest prisvärt? Och vad blir den totala kostnaden inkl alla extra utgifter utslaget på månad/år??? Skulle bli väldigt tacksam om någon som kan råda mig i denna djungel ???
|