Medlem
Antal inlägg: 8 694
Medlem nr: 4 012
Jag kommer att tänka på en patient på psyk som påstod sig höra röster...läkarna ökade medicineringen men rösterna försvann inte. En dag gick de och lyssnade i hennes rum...och hörde röster! De kom genom en ventileringstrumma!
Medlem
Antal inlägg: 131
Medlem nr: 6 445
Förutom mina löss så är det bara Jag här!
Tror jag..hmm..vem sjutton är det som knackar mig på axeln.. nää.. eller. Jo kanske. Men.. nää.. det är nog inte så. fast vad vet jag eller du.. VEM är DU.. *kikar över axeln*
Hm, det är nån här.. nån mer. Verkar det som, nån sa just nåt här inne liksom.. inne i mig. Kan det va lössen eller är det nån fler som är Jag?
Nä men.. Hur som haver så är jag helt som Jag borde va
--------------------
***************************** Nygammal medlem i Zon5 som kanske lyckas bli trädgårdsbiten & aktiv till sist.. ;)
Medlem
Antal inlägg: 9 297
Medlem nr: 6 292
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-09-2005, 10:43)
Folk brukar säga till mig att jag har ett outtömligt förråd av ansikten. Är det samma sak som att vara flera olika personer?
Det måste väl vara bra att ha många personligheter inom sig för då blir man ju aldrig less på sig själv. Förr i tiden var jag för det mesta en clown och offer, men numera vet jag att jag är mycket mycket mera och det är HÄRLIGT!
Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447
Det var jäkeln vad ni mangla igår! Halva regeringen och annat löst folk blev inblandade Till och med min ända var på tapeten Hoppas att ni sovit gott i natt, och alla på samma gång så att det inte blev nån större störningar, kan ju inte vara lätt när man har så många personer inom sig Jag är iallafall jag, det tror jag att jag vet
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson
Medlem
Antal inlägg: 9 297
Medlem nr: 6 292
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-09-2005, 11:10)
Mina inneboende personligheter brukar ryka ihop och puckla på varann så polisen måste rycka ut med piketstyrka!
Hi hi; det samma här Senaste gången var det när clownen blev tillsagd av alla( mina inneboende) andra att hon behöver sluta med det hon gör;och clownen ville inte ge sig i första taget och nog försöker hon komma fram då jag minnst anar det
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
CITAT (Birgitta P @ 09-09-2005, 11:07)
Det var jäkeln vad ni mangla igår! Halva regeringen och annat löst folk blev inblandade Till och med min ända var på tapeten Hoppas att ni sovit gott i natt, och alla på samma gång så att det inte blev nån större störningar, kan ju inte vara lätt när man har så många personer inom sig Jag är iallafall jag, det tror jag att jag vet
japp...här manglas det rejält ska jag säga ny dag, nya tag men det bidde lite trångt inatt, med halva odla i sängen...där kan ni snacka om ormgrop...
HA!!!! jag vet vem göran person egentligen är samma förnamn har dom och allting... han är ju bossen i både regeringen och odla nu vet ni
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2