Själva vigselsnacket som dom läser ur bibeln är väl på nåt ungefär "äktenskapet är instiftat av gud för att förena man och kvinna"? Då betyder juh det automatiskt tycker jag att homopar
inte ska få gifta sig i kyrkan. Men om en man t.ex. har genomgått en könsoperation för att han känt sig fången i en mans kropp, då anser i alla fall jag att han är en kvinna och ska få gifta sig med en man i kyrkan. Jag är
inte homofobiker, jag har mycket nära bekanta som är homosexuella, bara dom håller sin sexualitet för sig. Jag sitter juh inte och grovhånglar med min sambo helt öppet, m.a.o. jag håller min sexualitet för mig själv. En av mina jäntor däremot uppvisar ett suspekt beteende vad det gäller gaykulturen, är det en ungdomsfas som mina andra barn inte gått igenom eller vad?

Det är Pridefestivaler och gayfester, nu vet jag juh inte om hon försöker provocera fram vart gränserna är dragna, men hur och var drar man gränserna för sina barn?

Hon är 25 och jag hoppas att "det går över" fast jag vet att det inte är en sjukdom, hon påstår att hon hatar allt vad det gäller killar, dom är svin i hennes ögon. Jag tror i själva verket att det bottnar i våldtäkten och hoppas att det kan uppenbara sig en trevlig grabb som får henne att känna sig värdefull som kvinna.

Usch! jävla dravel man drar upp här då, skulle kanske skrivits i svammeltråden, det känns som jag svamlar när jag ska försöka förklara hur det känns när jag inte har en susning om vad jag snackar om.