Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Min hund försvann idag...
          Anma
          Inlägg 20-10-2005, 17:40
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem nr: 5 642

Min hund har varit på äventyr... Han sprang bort på vår vanliga promenad. Han som aldrig sprungit bort förr! Börjar väl bli senil nu, han är ju närmare 10 år...
          I två timmar gick jag runt i skogen och ropade och ropade... Inget gensvar någonstans. Sen gav jag upp och gick hem. Min man tog bilen och åkte runt i området och letade, jag in i skogen igen. Gick lååångt in och gick vilse...
          När jag är som mest ledsen och orolig, både för mig som gått vilse och min hund som vi aldrig hittar, ringer min mobil. Det är min man som talar om att hunden står utanför ytterdörren, helt slut efter nästan 5 timmar ute, men för övrigt frisk och hel. Vilken lättnad! Då var det bara jag kvar då... Rundar några höga granar och vad fanns det där? Jo, den gamla stigen jag går varje dag! Vad lätt det är att virra bort sig i skogen, jag misstänkte att jag var i närheten av stigen, men var på ett helt annat ställe än vad jag trodde.

Hur som helst så slutade det bra, både jag och hunden sitter inne i stugvärmen och myser nu! smile.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-08-2025, 11:20

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon