Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> "Din trädgård", kvällskurs jag ska gå
          astrid.m.s
          Inlägg 31-10-2005, 10:37
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 813
          Medlem nr: 4 157

Det var för ca 2 mån sedan ett studieförbund annonserade om kursen Din trädgård. Jag anmälde mig och sen har jag inte hört nåt. Tänkte att de inte fått ihop de 8 deltagare som behövdes. sad.gif
          Men idag fick jag brevet att kursen ska börja, men inte förrän 23/11.smile.gif
          Då ska vi rita upp våra trädgårdar och kanske planera/rita etc. Det är bara det att nu har man ingen större inspiration för det just nu känns det som. Förhoppningsvis kommer inspirationen när kursen börjar. rolleyes.gif

Eftersom den börjar så sent är det väl många kurskvällar under våren också. Det är ju bra, det blir liksom närmare då tills man kan förverkliga sina planer och det man lärt sig på kursen.
          Det resulterar säkert till att jag kommer att gräva upp massor till våren och plantera om så det blir mer genomtänkt. Det får kanske bli nästa vår/sommarens projekt. tongue.gif

Någon som gått någon liknade kurs? Jag hoppas den blir lärorik. wub.gif

--------------------
          zon V

user posted image

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-08-2025, 10:23

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon