Jag är så förb.. trött på kommunikationerna som inte fungerar, främst den spårbundna, det har alltid varit dåligt med kommunikationerna i stockholm men i år tar det alla priser... så fort det kommer ett löv på spåren så brakar all trafik ihop, sl skyller på banverket o banverket anklagar sl och påstår att de kör på ett olämpligt sätt
Banverket vill inte sopa bort löven eftersom de påstår att det "bara kommer nya"
ständiga elavbrott, signalfel o växelfel, allt detta är banverkets ansvar,
men de verkar inte bry sig, trots alla pengar de håvar in från oss kollektivresenärer, ett statligt verk kan tydligen missköta sig hursomhelst utan att det händer något
Ansvariga politiker sossarna i det här fallet skyller på tidigare politiker och påstår att det inte finns några problem eftersom statistiken säger att 90% av alla tåg går i tid

undra varifrån den kommer
Snart (årsskiftet) kommer det att införas biltullar i stockholm och detta kommer att öka trycket på den "väl" fungerande kollektivtrafiken ytterligare.
Hur skall detta sluta?
Vad tycker ni andra resenärer i stockholm? för det kan väl inte bara vara jag som haft otur, jag vet inte när jag kom i tid nånstans senast,
krister