Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Persbrandt, Vem är intresserad?
          *Felix matte*
          Inlägg 06-11-2005, 22:25
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 14 005
          Medlem nr: 429

Persbrant visste jag inte att det fanns någon som hette så... inte förräns det nämndes i morronteve.. Fortfarande är jag lika ovetande om denne man... läser faktiskt sällan mer än rubrik när det gäller sk Kändisskvaller tongue.gif

Citera
          vilda-tomten
          Inlägg 06-11-2005, 23:50
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 67
          Medlem nr: 5 181

CITAT (Scrollan @ 06-11-2005, 12:02)
          På TV4:s Morgonprogram idag, så diskuterade man Persbrandts figurerande i massmedia.

En kommentar var att de människor som är sexuellt attraktiva skvallras det mest om för att det handlar om "fortplantningen i gruppen".

Vette sjutton om jag kan hålla med. unsure.gif

Men det var väl det som det senaste handlade om - fortplantning tongue.gif

Undrar hur länge han hade tänkt hålla det hemligt... unsure.gif

--------------------
          Humor är en hjärtats blomning, kvickheten en frukt av förståndet.
          Erich Limpach

Citera
          Anma
          Inlägg 07-11-2005, 06:01
          Länk hit: #23

Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem nr: 5 642

CITAT (Felix matte @ 06-11-2005, 23:25)
          Persbrant visste jag inte att det fanns någon som hette så... inte förräns det nämndes i morronteve.. Fortfarande är jag lika ovetande om denne man... läser faktiskt sällan mer än rubrik när det gäller sk Kändisskvaller tongue.gif

Där ser man! Hur kan man ha missat en av sveriges bästa skådespelare? biggrin.gif Beck filmerna skulle inte vara vad dom är utan Persbrant i rollen som Gunvald... För att inte tala om alla roller han haft/har på dramaten. Han är min största idol i skådissverige. Men det senaste på tv, Medicinmannen är en besvikelse. Inte för hans insats, men hela serien andas B-klass.

Men hans privatliv intresserar mig lika mycket som torkande vit målarfärg!

Citera
          Kathy
          Inlägg 07-11-2005, 11:05
          Länk hit: #24

Medlem
          Antal inlägg: 7 909
          Medlem nr: 4 848

CITAT (Anne R @ 07-11-2005, 07:01)
          Där ser man! Hur kan man ha missat en av sveriges bästa skådespelare? biggrin.gif Beck filmerna skulle inte vara vad dom är utan Persbrant i rollen som Gunvald... För att inte tala om alla roller han haft/har på dramaten. Han är min största idol i skådissverige. Men det senaste på tv, Medicinmannen är en besvikelse. Inte för hans insats, men hela serien andas B-klass.

Kan bara hålla med om Persbrandt som skådespelare.

Även jag tycker att "Medicinmannen" blev en besvikelse. De hade ju ett högt tempo då de spelade in serien, vilket ställde höga krav på skådespelarna eftersom de inte fanns tid till en massa omtagningar - och det märks.
          Persbrandt gör så gott han kan med sin rollprestation, men det blir aldrig riktigt bra.
          Han är betydligt bättre i "Beck"-filmerna.

Citera
          Pirum
          Inlägg 07-11-2005, 12:41
          Länk hit: #25

Validating
          Antal inlägg: 3 808
          Medlem nr: 5 448

Ja, Persbrandt är utan tvekan en bra skådis. Hoppas bara att han inte blir type-castad att jämt spela otrevlig halvgalning. Konstigt att "seriösa" nyhetstidningar och tv-program hellre snackar om Persbrandt än om mer allvarliga och krångliga saker, som protesterna i Frankrike. Såg en del på TV4s morgon-TV i helgen men där var inte en sekund om Frankrike vad jag kunde se (bortsett från ett par minuter i nyhetssändingarna). Trots att protesterna nu är mer omfattande och intressanta än den så berömda 68-protesten. Åtminstone såvitt jag begriper.

--------------------
          zon2.5

Citera
          *Felix matte*
          Inlägg 07-11-2005, 21:42
          Länk hit: #26

Medlem
          Antal inlägg: 14 005
          Medlem nr: 429

CITAT (Anne R @ 07-11-2005, 07:01)
          CITAT (Felix matte @ 06-11-2005, 23:25)

Men hans privatliv intresserar mig lika mycket som torkande vit målarfärg!

Lite långt till dramaten.. 120 mil tror jag... och Beck filmerna ? jag går aldrig på bio... inte heller har jag hört talas om eller sett Medicinmannen. rolleyes.gif

Citera
          Anki på Öland
          Inlägg 07-11-2005, 23:47
          Länk hit: #27

Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem nr: 3 723

Hur har du lyckats missa Beck-filmerna - dom har väl gått 70 gånger på TV4 dom sista åren! Om och om och om igen........
          Anki

--------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

mitt album

Citera
          Berith
          Inlägg 08-11-2005, 07:32
          Länk hit: #28

Medlem
          Antal inlägg: 15 282
          Medlem nr: 18

Gunvald Larsson är väl en ganska intressant och spännande person - men Mikael Persbrandt...? Neej inte så värst. rolleyes.gif

Och Beck-filmerna repriseras ju nu på TV4. Eller i alla fall för nån vecka sen.

--------------------
          ----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 01-09-2025, 13:09

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon