Medlem
Antal inlägg: 822
Medlem nr: 6 783
Jag har läst ett tag på odlas sida men inte varit inne och "pratat". Ni verkar ha så trevligt så jag tänkte att jag kanske kunde få vara med. Är förstås intresserad av trädgård men även av natur, djur, böcker och musik. Hälsningar Klematis
Medlem
Tackar tackar. Här hos mig är det kallt idag. Imorse var det -8. Kylan kom fort man är inte riktigt beredd även om det är november. Man vet inte riktigt vad barnen ska ha på sig. Förra veckan var det +15. Har ni det kallt hos er?
Medlem
Bohuslän. Vi brukar ha det ganska kallt här på vintern. Jag bor ca 2,5 mil från kusten in i landet. Men vi har oftast fina somrar. Iår var den ju inte så bra men det var den väl inte någonstans i sverige.
Medlem
Vi hade 3 veckor som det var "sommar hos oss. Då var det rikigt härligt. Vi har haft det skönt i vattnet ca 24 grader. Sedan försvann sommaren. Men hösten har ju varit lång och härlig.
Medlem
Antal inlägg: 6 847
Medlem nr: 3 723
Vi hade också en finfin sommar. Det som står på solligan är norra Öland, här på södra brukar vi ha bättre väder. Den solen man ofta ser på väderkartan på TV som ligger över vattnet sydost om Sverige brukar lysa på Karlskronas norra skärgård och södra Öland. Välkommen förresten! Anki
--------------------
Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :) Huserar på södra Öland