Klematis
17-11-2005, 13:01
Jag har läst ett tag på odlas sida men inte varit inne och "pratat". Ni verkar ha så trevligt så jag tänkte att jag kanske kunde få vara med. Är förstås intresserad av trädgård men även av natur, djur, böcker och musik.
Hälsningar Klematis
Biggan_
17-11-2005, 13:03
Du är så hjärtligt välkommen så
Lady Hamilton
17-11-2005, 13:03
Välkommen ska du vara, hoppas att du kommer att trivas här lika bra som vi gör!
Sulawesii
17-11-2005, 13:17
Hej och välkommen!
Jättekul när det tittar in nytt folk

!
Caprice
17-11-2005, 13:18
Välkommen!Här både lär man sig massor och har trevligt på köpet..
Nya bekantskaper innebär nya erfarenheter...
Du kan väl fylla i din profil i din kontrollpanel så vi får veta lite grand om dej...?
Klematis
17-11-2005, 13:19
Tackar tackar.
Här hos mig är det kallt idag. Imorse var det -8. Kylan kom fort man är inte riktigt beredd även om det är november. Man vet inte riktigt vad barnen ska ha på sig. Förra veckan var det +15. Har ni det kallt hos er?
Hej & välkommen säger jag med!

-8°!!! I vilket kallhål bor du egentligen!!?
Klematis
17-11-2005, 14:00
Bohuslän. Vi brukar ha det ganska kallt här på vintern. Jag bor ca 2,5 mil från kusten in i landet. Men vi har oftast fina somrar. Iår var den ju inte så bra men det var den väl inte någonstans i sverige.
Jag tyckte sommaren i år var hejt OK och Luleå vann solligan, precis som väntat!
Lite statistik...
Klematis
17-11-2005, 15:00
Vi hade 3 veckor som det var "sommar hos oss. Då var det rikigt härligt. Vi har haft det skönt i vattnet ca 24 grader. Sedan försvann sommaren. Men hösten har ju varit lång och härlig.
Anki på Öland
17-11-2005, 15:09
Vi hade också en finfin sommar. Det som står på solligan är norra Öland, här på södra brukar vi ha bättre väder. Den solen man ofta ser på väderkartan på TV som ligger över vattnet sydost om Sverige brukar lysa på Karlskronas norra skärgård och södra Öland.
Välkommen förresten!
Anki
Välkommen hit. Fast med lite varning då
Man blir gärna fast
/Gillan
Fialotta
17-11-2005, 18:36
Välkommen hit...sänder oxå en varning....det här forumet är beroendeframkallande......kanon långt ord
labarradepan
17-11-2005, 20:20
välkommen hit
Då ska jag också hälsa dig välkommen till detta fantastiska forum. Här finns bredd både vad gäller kunskap, ålder och geografisk spridning.
Hoppas du ska trivas!

Hej och välkommen!
Jag skickar oxo en välkomsthälsning. Hoppas du kommer att trivas och återvända till detta forum ofta
Hej och välkommen!
Jag säger som flera andra! Detta är beroendeframkallande!!
Men kul o lärorikt är det
Hej och Välkommen
Här är toppen men passa dig för det är som sagt beroendeframkallande
Eva St
Välkommen säger jag också. Beroendeframkallande, jovisst, vår admin borde sätta ut varningstext;)
Zarah P
18-11-2005, 08:56
Hej, där, och välkommen hit!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.