Full version: Hej på er!
Klematis
Jag har läst ett tag på odlas sida men inte varit inne och "pratat". Ni verkar ha så trevligt så jag tänkte att jag kanske kunde få vara med. Är förstås intresserad av trädgård men även av natur, djur, böcker och musik.
Hälsningar Klematis
Biggan_
Du är så hjärtligt välkommen så biggrin.gif biggrin.gif
Lady Hamilton
Välkommen ska du vara, hoppas att du kommer att trivas här lika bra som vi gör!
Elanah
Välkommen hit!
Sulawesii
Hej och välkommen!
Jättekul när det tittar in nytt folk smile.gif !
Caprice
Välkommen!

Här både lär man sig massor och har trevligt på köpet.. smile.gif
Nya bekantskaper innebär nya erfarenheter...

Du kan väl fylla i din profil i din kontrollpanel så vi får veta lite grand om dej...?
Klematis
Tackar tackar.
Här hos mig är det kallt idag. Imorse var det -8. Kylan kom fort man är inte riktigt beredd även om det är november. Man vet inte riktigt vad barnen ska ha på sig. Förra veckan var det +15. Har ni det kallt hos er?
Betty
Hej & välkommen säger jag med! smile.gif -8°!!! I vilket kallhål bor du egentligen!!? ohmy.gif biggrin.gif
Klematis
Bohuslän. Vi brukar ha det ganska kallt här på vintern. Jag bor ca 2,5 mil från kusten in i landet. Men vi har oftast fina somrar. Iår var den ju inte så bra men det var den väl inte någonstans i sverige.
Betty
Jag tyckte sommaren i år var hejt OK och Luleå vann solligan, precis som väntat! laugh.gif Lite statistik...
Klematis
Vi hade 3 veckor som det var "sommar hos oss. Då var det rikigt härligt. Vi har haft det skönt i vattnet ca 24 grader. Sedan försvann sommaren. Men hösten har ju varit lång och härlig.
silos
Hjärtligt välkommen är du på denna underbara forum med härliga människor smile.gif wub.gif smile.gif
Anki på Öland
Vi hade också en finfin sommar. Det som står på solligan är norra Öland, här på södra brukar vi ha bättre väder. Den solen man ofta ser på väderkartan på TV som ligger över vattnet sydost om Sverige brukar lysa på Karlskronas norra skärgård och södra Öland.
Välkommen förresten!
Anki
Gillan
Välkommen hit. Fast med lite varning då wub.gif
Man blir gärna fast biggrin.gif

/Gillan
Fialotta
Välkommen hit...sänder oxå en varning....det här forumet är beroendeframkallande......kanon långt ord tongue.gif
labarradepan
välkommen hit wub.gif
cic
Då ska jag också hälsa dig välkommen till detta fantastiska forum. Här finns bredd både vad gäller kunskap, ålder och geografisk spridning.

Hoppas du ska trivas! smile.gif
Boxer
Hej och välkommen!
Allis
Jag skickar oxo en välkomsthälsning. Hoppas du kommer att trivas och återvända till detta forum ofta tongue.gif
yenny
Hej och välkommen!

Jag säger som flera andra! Detta är beroendeframkallande!!
Men kul o lärorikt är det biggrin.gif
Eva St
Hej och Välkommen
Här är toppen men passa dig för det är som sagt beroendeframkallande
Eva St
Carex
Välkommen säger jag också. Beroendeframkallande, jovisst, vår admin borde sätta ut varningstext;)
Zarah P
Hej, där, och välkommen hit! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon