Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Min katt borta
          Anki på Öland
          Inlägg 21-11-2005, 21:15
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem nr: 3 723

Min lilla långhåriga dvärgtax som jag hade förut var också helt försvunnen en dag. Ungarna och jag letade och ropade och letade ute och frågade grannar - ingen hund. Hittade henne tillslut inne i garderoben vi hade i hallen, inkrupen i skaftet på en gummistövel som låg ner. Där sov hon jättegott.
          Några år senare födde hon en valpkull på botten av min garderob en natt. Mitt bland alla mina hemstickade tröjor......
          Anki

--------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

mitt album

Citera
          Saiai
          Inlägg 04-12-2005, 23:35
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 338
          Medlem nr: 2 221

Jag stängde in en av kattungarna i en skrivbordslåda....... blink.gif
          Han gick in och la sig där, längst inne i lådan, när jag satt och betalade räkningar vid datorn. Jag la ner de betalda räkningarna i lådan som stod halvöppen. Jag SÅG när katten gick in och la sig. Efter en stund var jag färdig, stängde av datorn och puttade igen lådanoch gick därifrån....

Efter en bra stund undrade jag var kattungen var, och kom till slut på var jag sett honon sist..... blink.gif Med kalla kårar i ryggen och nackhåren på ända sprang jag ner i källaren där datorn står.... hörde förtvivlade krafsningar inifrån lådan (han hade väl hört mig ropa) öppnade försiktigt och en förvirrad liten misse med uppspärrade ögon tittade upp ur lådan..........
          Det var faktiskt värre än den gången jag glömde bort hunden i bilen, och kom på det frampå kvällen när jag började undra var han var......
          Och så klagar dom på Paris Hilton som glömmer sin vovve lite varstans.....

Citera
          ingrid fuxwall
          Inlägg 05-12-2005, 09:23
          Länk hit: #23

Medlem
          Antal inlägg: 4 792
          Medlem nr: 5 891

Vad rädd jag blev! Trodde din katt försvunnit ute!
          Min siste katt var borta i tio dagar en gång och lyckan när han kom hem var obeskrivlig.

Min katt var inte det mista sammarbetsvillig, älskade att åka bort men hade för sig att alltid gömma sig när jag började packa ihop, bästa stället att gömma sig var nog under sängbotten, fick nästan riva allt innan jag fick fram honom biggrin.gif sedan följde han glatt med.

ingrid

Citera
          Klematis
          Inlägg 05-12-2005, 11:15
          Länk hit: #24

Medlem
          Antal inlägg: 822
          Medlem nr: 6 783

Min lilla pisse gillar inte att vara ute nu när det är kallt. Går ut en liten sväng i veckan om det inte är för kallt och blött om tassarna. Jag tror kanske att det beror på att när vi hittade henne var hon nästan död, helt underkyld och utmärglad. Hade hon legat ute en natt till hade det nog varit för sent det var -12,(mars i år). trampdynorna var helt förstörda har tappat allt skin och fått nytt. Det kan ju vara därför som hon inte vill vara ute när det är kallt. Tappade nästan all päls, men nu har hon världens finaste och mjukast päls. Vetrinären trodde att hon var ca 8 mån i våras.

Vad är det för människor som bara släpper av och lämnar djur när de har tröttnat på dom. Jag annonserade satte upp lappar osv men ingen ägare hörde av sig Som tur var säger jag idag!!
          Klematis

--------------------
          Hälsningar Klematis

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 29-06-2025, 02:14

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon