Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> skrikhalsar...
          Sollan
          Inlägg 16-12-2005, 19:37
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1 603
          Medlem nr: 2 852

Har två katter, båda 17 år. De är fullt friska båda två men har naturligtvis ålderskrämpor, som alla som kommer upp i hög ålder... Stela, sover mycket osv.
          En av dem, Hårige Herman, har det senaste året lagt sig till med ovanan att omotiverat vråla.
          AOOOUUU!! - ekar det högt överallt i huset och -till min förskräckelse- även ute. Att en så liten en har sådana oerhörda röstvolymer trodde jag aldrig. Väntar nu bara på att bli anmäld av grannarna som kanske tror att jag misshandlar katten. wink.gif
          Hårige Herman har nu även lärt upp den andra katten och jag håller på att få fnatt!
          De verkar inte ha ont utan kan t ex sätta sig bakom soffan (!) och vråla helt utan orsak... Har det med åldern att göra månne? Senilitet eller nåt? . Den hårige står just nu bredvid mig, glor ut i vardagsrummet och VRÅLAR... blink.gif
          Finns det någon som har samma problem och vad kan det bero på?? Veterinären kan inte förklara dettta.

--------------------
          /sollan

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 15:09

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon