Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > choklad till hundar, farligt jag vet men...
          ifibi
          Inlägg 10-01-2006, 15:13
          Länk hit: #21


          Medlem
          Antal inlägg: 307
          Medlem sedan:
          06-07-2004
          Medlem nr: 4 025



          CITAT (Azeman @ 10-01-2006, 01:56)
          CITAT (pejori @ 10-01-2006, 01:32)
          CITAT (Azeman @ 09-01-2006, 22:03)

          Om man kollar på faktan osv.

          gör man det, så är vit choklad INTE farligt för hundar rolleyes.gif
          så självklart var det inte precis sleep.gif

          Självklart är att man INTE ska ge hundar människo godisar.
          Vare sig dom är MINDRE eller MER farliga, så ska man INTE ge hundar MÄNISKO godis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          Det kanske inte är lämpligt att ge hundar choklad eftersom det innehåller en massa socker och de får hål i tänderna av det, är det det du menar?


          --------------------
          Bohuslänsk orkidenörd!
           
          Citera

          2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 10:30
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon