Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Lycka välmåendet tacksamhet
          silos
          Inlägg 11-01-2006, 11:27
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

Mina troende vänner säger att människan kan ENDAST bli lycklig välmående och tacksam när hon-han läser Bibeln dagligen och dör ifrån det gamla människan så att Jesus börjar leva inom människan!

Jag har funnit att jag måste ha andra gener inom mitt väsen eftersom jag blir lycklig välmående och tacksam då jag:städar ,diskar ,lagar, mat ,bakar bröd ,hänger upp gardiner ,virkar, pysslar ,skriver brev, får brev och paket,umgås med mina barn, tar hand om vovvarna, är i naturen, så frön och tar hand om det som sedan växer upp ur jorden etc.....
          Och när jag har gjort någonting gott för mina medmänniskor och djuren ger mig massor av allt det goda!!!

Men när jag läser Bibeln blir jag skulldtyngd och abselut inte lycklig välmående till och med blir jag rädd sad.gif sad.gif sad.gif

Men lyssnar jag på mitt eget inre så kommer lyckan välmåendet och tacksamhet GENAST wub.gif wub.gif wub.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 04-09-2025, 10:36

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon