Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Idrottsgalan
          Yin o Yang
          Inlägg 17-01-2006, 12:48
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 1 113
          Medlem nr: 4 545

Annika Sörenstam fick väl pris förra året unsure.gif eller minns jag alldeles fel. Såg bara slutet av galan och Robert Gustavsson var som vanligt oslagbar laugh.gif . Tyckte synd om Anja utifrån hennes klänningsval. hade nog varit snyggare med något med ärm sleep.gif när man har så kraftig överkropp. Värd sitt pris var hon i alla fall smile.gif

--------------------
          Marianne, zon 3

När man står med båda fötterna på jorden har man oftast bilen på verkstaden

Citera
          anna_rispan
          Inlägg 17-01-2006, 15:11
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 4 869
          Medlem nr: 4 761

kollade på svts hemsida. var tvungen att se Tony Richardsson, både den riktiga o den av Robert Gustafsson. rolleyes.gif smile.gif

Citera
          Pirum
          Inlägg 17-01-2006, 15:40
          Länk hit: #23

Validating
          Antal inlägg: 3 808
          Medlem nr: 5 448

CITAT (Yin o Yang @ 17-01-2006, 12:48)
          Annika Sörenstam fick väl pris förra året unsure.gif eller minns jag alldeles fel. Såg bara slutet av galan och Robert Gustavsson var som vanligt oslagbar laugh.gif . Tyckte synd om Anja utifrån hennes klänningsval. hade nog varit snyggare med något med ärm sleep.gif när man har så kraftig överkropp. Värd sitt pris var hon i alla fall smile.gif

Äh, Anja såg väl ok ut tycker jag, hon sysslar ju med en kraftIDROTT så hon måste ju ha muskler. Hon ter sig ju dessutom ganska klen jämfört med norska skidåkerskan Marit Björgen smile.gif

Angående sport och idrott så har jag själv svårt att skilja dem åt.
          Kasta pil är definitivt ingen idrott, det är sport. Men kasta spjut, det är idrott OCH sport. Tror att sport hänger ihop med tävlingsmomentet, så fort det är tävling inblandat så blir det sport. För idrott så tror jag dock att måttband, våg, tidtagarur etc är ett måste, det är den fysiska prestationen som ska ligga i fokus. Bedömningssporter har jag svårt att kalla idrott. TV4s pardans-hallabaloo är exv inte idrott, däremot är det sport. Och det är förbannat jobbigt att dansa, men dans är ändå inte idrott. Rörigt? Ja. :/

Golf skulle i min bok bli en idrott om det handlade om att gå rundan fortast. Sån golf finns ju såklart, men, är inte så vanlig på våra stora golfbanor eftersom det är impopulärt att man springer där. Dessutom är det en ganska dålig sport, till skillnad från riktig golf som är en bra och spännande sport.

--------------------
          zon2.5

Citera
          Rossi
          Inlägg 17-01-2006, 16:44
          Länk hit: #24

Medlem
          Antal inlägg: 5 855
          Medlem nr: 3 584

CITAT (Pirum @ 17-01-2006, 15:40)
          Äh, Anja såg väl ok ut tycker jag, hon sysslar ju med en kraftIDROTT så hon måste ju ha muskler.

Det var banne mig inga muskler som vällde ut över den klänningen.

--------------------
          Skåne zon 1

Citera
          Snöflinga
          Inlägg 18-01-2006, 01:03
          Länk hit: #25

Medlem
          Antal inlägg: 3 999
          Medlem nr: 4 203

Vad spelar det för roll unsure.gif Det är ju inte utseendet, utan prestationen som räknas och medge att hon är duktig i sin sport wink.gif

Citera
          Kathy
          Inlägg 18-01-2006, 01:04
          Länk hit: #26

Medlem
          Antal inlägg: 7 909
          Medlem nr: 4 848

CITAT (Rossi @ 17-01-2006, 16:44)

Asch, hon kan mycket väl (och har säkerligen också) ha en hel del muskler.

Citera
          Pirum
          Inlägg 18-01-2006, 01:58
          Länk hit: #27

Validating
          Antal inlägg: 3 808
          Medlem nr: 5 448

Anja är grymt stark, kul att se att hon inte är utsvulten heller. OBS, detta är ingen pik till (o)frivilligt smala personer, utan bara ett konstaterande i en idrottsvärld där många utövare (inte bara världseliten) jagar bort varje gram av kroppsfett. I vissa grenar "krävs det" för att nå toppnivå, det har jag förståelse för. (höjdhopp är en sådan, inte lätt att hoppa med 5 "extrakilon")

--------------------
          zon2.5

Citera
          Berith
          Inlägg 18-01-2006, 07:13
          Länk hit: #28

Medlem
          Antal inlägg: 15 282
          Medlem nr: 18

"Missade" själva galan men kollade in Robert Gustafsson som Tony Rickardsson flera gånger på nätet i går. laugh.gif laugh.gif

--------------------
          ----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----

Citera
          Rossi
          Inlägg 18-01-2006, 07:33
          Länk hit: #29

Medlem

CITAT (Snöflinga @ 18-01-2006, 01:03)
          Vad spelar det för roll unsure.gif Det är ju inte utseendet, utan prestationen som räknas och medge att hon är duktig i sin sport wink.gif

Det spelar ingen roll men eftersom någon påstod att hon inte passade i klänningen och någon annan påstod att det var muskler så ville jag påstå att det inte var muskler.

Jag tror inte att det finns någon här eller någon annanstans som påstår att hon inte skulle vara duktig i sin sport.

--------------------
          Skåne zon 1

Citera
          Rossi
          Inlägg 18-01-2006, 07:36
          Länk hit: #30

Medlem

CITAT (Scrollan @ 18-01-2006, 01:04)

Men det är väl klart att hon liksom alla levande varelser har muskler. laugh.gif

Anja har dessutom mer muskler än gemene man eftersom hon är elitidrottare men man kan ha muskler och ändå vara överviktig. Vem har sagt att bara för att man är vältränad så måste man vara pinnsmal? Du kan vara jättesmal och helt otränad och du kan vara väldigt vältränad men ändå vara överviktig.

--------------------
          Skåne zon 1

Citera
          Kathy
          Inlägg 18-01-2006, 08:21
          Länk hit: #31

Medlem
          Antal inlägg: 7 909
          Medlem nr: 4 848

CITAT (Rossi @ 18-01-2006, 07:36)
          CITAT (Scrollan @ 18-01-2006, 01:04)

Men det är väl klart att hon liksom alla levande varelser har muskler. laugh.gif

Anja har dessutom mer muskler än gemene man eftersom hon är elitidrottare men man kan ha muskler och ändå vara överviktig. Vem har sagt att bara för att man är vältränad så måste man vara pinnsmal? Du kan vara jättesmal och helt otränad och du kan vara väldigt vältränad men ändå vara överviktig.

Jo, det var precis det jag menade när jag skrev att hon säkerligen har en hel del muskler. Jag trodde bara att jag inte behövde utveckla det så grundligt. rolleyes.gif

Och, ja, jag känner också till att alla levande varelser har muskler. sleep.gif

Däremot så reagerade jag på ditt uttryck om att "Det var banne mig inga muskler som vällde ut över klänningen". huh.gif

Citera
          Rossi
          Inlägg 18-01-2006, 08:23
          Länk hit: #32

Medlem

Det var synd att du hakade upp dig Scrollan.

--------------------
          Skåne zon 1

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 10-08-2025, 18:08

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon