Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Och en slank hon hit..., och än slank hon ner i diket.....
          Tesa
          Inlägg 24-01-2006, 23:08
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 3 397
          Medlem nr: 2 483

Usch...skulle köra till stan och handla idag...gubben hade bilen så jag fick väntaett tag och då "kräksnöa" det i nån timme och ett par plusgrader...
          Sen var det svinhalt i modden som låg påvägen...jagkom bara några kilometer innan jag gjorde en piruett på vägen och for ner i ett djupt dike..
          Jag som körde så försiktigt...HU...jag skall aldrig köra bil i taskigt väglag igen om jag inte absolut måste...detta vill jag inte göra om.. unsure.gif

Blir så förbaskad på att de inte plogar bort snön utan bara vräker på en massa salt...det blir ju rena såpan att köra i...
          Och ännu mer förbannad blir jag på människan i bilen som låg bakom mig när jag körde av som inte ens stannade och kollade hur jag klarat mig...

Jag är hel...men bilen blev lite illa tillbucklad...misstänker att tanken fått en smäll för jag fastnade liksom uppe på en stubbe....Vi får kolla bättre i morgon...man har ju gubbe med traktor så upp kom jag ju igen...
          Men lite skakig är jag nog fortfarande..fastän det är flera timmar sen.. blink.gif

--------------------
          Tesa
          zon 3-4
          Här finns min blogg: Uti vår hage...

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 19-06-2025, 15:46

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon