Tack så hemskt mycket för det vänliga men helt oväntade välkomnandet.
Hade ingen aning om att jag skulle bli medlem nr 7000.
Ska försöka att inte bli en besvikelse för er.
Jag är nog en väldigt vanlig människa med fel och brister men även en hel del bra och positiva sidor och egenskaper.
Hörde talas om den här sidan och tittade in för att se om den skulle vara något för mig och det verkar det vara.
jag är varken en stor odlare eller särskilt erfaren men jag kan väl lära mig, det är ju som man säger att man aldrig blir för gammal för att lära sig.
En del odlat till balkongen har det blivit och nu tänker jag försöka mig på att sätta en del frön för att få några nya krukväxter. Som ni säkert redan förstår så kommer jag mest att ha frågor och undringar till er, och kan inte själv komma med så mycket tips och råd när det gäller odling.
Det verkar vara en trevlig stämning här och jag hoppas att det kommer att förbli så.
Jag tål både positiv och negativ kritik och vill gärna få reda på om jag på något sätt förargar någon.
Bråk och osämjor uppstår överallt men de bottnar nog oftast i missförstånd, och kan då lätt klaras upp.
Självklart så kan alla inte alltid tycka precis likadant och det är nog tur det annars vore det trist och vi skulle inte ha mycket att prata om.
Ett stort fång tulpaner till Er alla vänliga människor och nya odla-vänner.