Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Tittar, på OS
          *Felix matte*
          Inlägg 12-02-2006, 08:28
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 14 005
          Medlem nr: 429

Inte speciellt sportintresserad men nog är det kul ändå att se på en del tävlingar.
          Igår såg jag hockeymatchen Damkronorna - Ryssland. Vilken skillnad mot herrhockey, inga tacklingar och en massa slagsmål och gruff som herrarna brukar syssla med. Å så blev ju slutresultatet 3-1 till oss biggrin.gif
          Småglimtar av matchen Kanada - Italien...huvva vad överlägsna Kanadesiskorna var.. 17 - 0 tror jag slutresultatet blev

Skridskoåkarna såg jag också och faktiskt så mailade jag till o med en fråga till OSombyúdsmannen... Undrade om det stämde att de inte har strumpor på sig och om skridskorna var formgjutna efter foten, men sen sov jag en stund och missade ev svar.
          Kanske någon här vet hur det ligger till. smile.gif

De här ungdomarna som tävlar i Puckelpist... eller om det heter Freestyle...jesses vilka tuffingar ohmy.gif Har nyss sett lite från gårdagens tävlingar på Eurosport tongue.gif

Idag ser det ut att bli en massa kul att se igen.. bl.a damernas 300 m skridsko och backhoppning tror jag det också blir

Åsså icke att förglömma Konståkningen.... herregud vad den har utvecklats senaste åren. Vilka kast ohmy.gif
          Idag får jag ta en tur och köpa fler VHS kassetter att spela in när det sänds alltför sent på kvällen. smile.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 02-09-2025, 01:41

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon