Full version: Tittar
*Felix matte*
Inte speciellt sportintresserad men nog är det kul ändå att se på en del tävlingar.
Igår såg jag hockeymatchen Damkronorna - Ryssland. Vilken skillnad mot herrhockey, inga tacklingar och en massa slagsmål och gruff som herrarna brukar syssla med. Å så blev ju slutresultatet 3-1 till oss biggrin.gif
Småglimtar av matchen Kanada - Italien...huvva vad överlägsna Kanadesiskorna var.. 17 - 0 tror jag slutresultatet blev

Skridskoåkarna såg jag också och faktiskt så mailade jag till o med en fråga till OSombyúdsmannen... Undrade om det stämde att de inte har strumpor på sig och om skridskorna var formgjutna efter foten, men sen sov jag en stund och missade ev svar.
Kanske någon här vet hur det ligger till. smile.gif

De här ungdomarna som tävlar i Puckelpist... eller om det heter Freestyle...jesses vilka tuffingar ohmy.gif Har nyss sett lite från gårdagens tävlingar på Eurosport tongue.gif

Idag ser det ut att bli en massa kul att se igen.. bl.a damernas 300 m skridsko och backhoppning tror jag det också blir

Åsså icke att förglömma Konståkningen.... herregud vad den har utvecklats senaste åren. Vilka kast ohmy.gif
Idag får jag ta en tur och köpa fler VHS kassetter att spela in när det sänds alltför sent på kvällen. smile.gif
Gillan
Jag är nog ganska sportintresserad, inget freak
direkt (förutom konståkningen då), men tycker det är
jättekul att följa sändningarna.

Lite smolk i år dock, då jag inte riktigt klarar av att ha
det där avkopplande handarbetet i händerna. Förr
har det hänt att jag stickar flera tröjor under ett OS.
( det klarar jag inte längre ändå förstårs, min liiite)

Tur du inte glömde nämna konståkningen tongue.gif . Och visst har den
utvecklats. Helt otrolig vad de kan, och igår var det ju "bara"
kortprogrammet. Friåkningen är ju än mer spektakulär.

Hoppas du får se mycket intressant under de kommande
två veckorna smile.gif

/Gillan
ingrid fuxwall
Är det OS?

ingrid
*Felix matte*
smile.gif i min tv sänder de därifån nästan dygnet runt.tongue.gif
Idag har jag sett 2 x 15 km herrar, Half pipe, Damhockey Kanada - Ryssland
och just nu visar de Short track biggrin.gif
Rossi
CITAT (ingrid fuxwall @ 12-02-2006, 20:11)
Är det OS?

ingrid

Välkommen till verkligheten! laugh.gif
Berith
Och när all världens kockar tävlar heter det Mat-OS. tongue.gif

Idag börjar curlingen, och ishockeyn fortsätter. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon