Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Nu är det kört...
          Anna Maria
          Inlägg 28-02-2006, 20:39
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 220
          Medlem nr: 1 376

Det finns snart ingen plats kvar! Det är fullt på bordet under lysrören och nästan i de 7 lysrörshyllplanen. Så vad gör jag nu då, med mina clematisar/hässleklockor/stockrosor/primulor/riddarsporrar/tobaksblommor mm, som jag inte har skolat ut än men som grott så fint... Hur kunde jag har tänkt så fel? Växthuset inte klart förrän kanske på påsklovet, nu har vi -10° ute och alla fönster är fulla inne. Jag får panik!
          Hur gör ni andra, för jag misstänker att det här inte är något fenomen som är exklusivt för lilla mig. Ni andra frögalningar måste väl också ha mer fröplantor än utrymme, va? Säg att det är så!
          Nu har jag prioriterat och satt några mindre kära småplantor på lysrörsramperna i vanligt dagsljus. Men där är det också snart fullt! Vad glad jag är att de allra flesta ligger i tryggt förvar under snön... de kan jag slippa att skola om innan växthuset finns att sätta ut dem i åtminstone.

Maria djupt i fröernas och felplaneringens träsk

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 26-07-2025, 22:10

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon