Medlem
Antal inlägg: 11 272
Medlem nr: 2 892
De flesta av mina katter får tre ungar, jag har en som får fem och en hona har bara fått en.... men jag gissar att det inte är så vanligt heller... Mvh Fenja
--------------------
"För länge sen dyrkade Egyptierna katten som en gud. Det har katten aldrig glömt."
Medlem
Antal inlägg: 1 156
Medlem nr: 3 494
Ramona har accepterat lådan nu som jag gjorde iordning åt henne. Hon ligger i den i soffan på samma plats som hon födde. Hon får ligga där nu, så ska jag försöka flytta på hela paketet senare. Det är lite bökigt att ha henne kvar i vardagsrummet eftersom vi alltid stänger dörren där på kvällen för att inte hunden ska hoppa upp i soffan. Det är den enda möbeln vi vill ha hundfri eftersom det är en ny skinnsoffa.
En himla duktig mamma är hon iallafall.
--------------------
~ Marie zon IV ~
" Man lär av sina misstag genom att upprepa dem tillräckligt många gånger "
Medlem
Antal inlägg: 7
Medlem nr: 4 529
kattan börjar leta efter ställe att lägga ungarna på, helst någon undangömd plats. hon kan också vara extra kelig. hon går och jamar. det är lite olika från katta till katta. [COLOR=orange]
Medlem
Antal inlägg: 1 156
Medlem nr: 3 494
CITAT (mrsgreen @ 17-03-2006, 17:45)
Hur går det med kattfamiljen?
Det går så bra så, bäbben växer så det knakar. Har ju ingen konkurrens om maten eftersom den är själv. Den har också öppnat ögonen så snart blir det nog massor av bilder.
--------------------
~ Marie zon IV ~
" Man lär av sina misstag genom att upprepa dem tillräckligt många gånger "