Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Köpte ett växthus på Trädgårdsmässan, Classicum Serralux
          AndreasBlomquist
          Inlägg 27-03-2006, 05:08
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1 237
          Medlem nr: 4 935

Var i fredags på Trädgårdsmässan och jag och sambon hade ju redan innan vi åkte dit bestämt oss för att köpa ett växthus. Allt pekade innan på ett EuroSerre Maxi 4 från Willab Trädgård men när vi väl var på plats så tyckte jag i ärlighetens namn att servicen vi fick från Willab inte riktigt levde upp till mina förväntningar. Däremot fick vi kanonservice hos Classicum vilket ledde till att vi köpte ett Serralux istället. Vi funderade länge på om vi skulle köpa det växthuset som de hade som visningshus men kom senare fram till att det var lite för stort för vår tomt tyvärr. Det blev det minsta Serralux på 9 kvm, 3 x 3 meter, lackat i rött. En leveranstid på 8 veckor så i slutet av maj, lagom då vår lila bebis också ska titta fram.

Växthuset vi köpt är som det röda på bilden fast en sektion mindre. Vårt har inte heller nockdekorationen och bara en taklucka per sida. Vårt kommer även vara högre än detta, runt 20 cm högre.

--------------------

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 28-07-2025, 13:41

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon