CITAT (ewa zon 3 @ 04-04-2006, 21:31)
Sotig plast

Hur gick det till?
Willab Garden säljer en Elektronisk temperaturkontroll och timer som kan hålla koll på temperaturen bättre än om man förlitar sig på fläktens termostat. Köpte en sån till värme- och luftfläkten jag har i uterummet och är supernöjd. Kanske en lyxpryl men jag känner mig lugnare för temperaturen hålls på en jämn nivå och det har hittills inte blivit för kallt.
/Ewa

I höstas använde jag mig av gravljus på natten som ett x:tra komplement mot kylan. Men eftersom jag kom hem väldigt sent en kväll hade min son "hjälpt" mig men han hittade inga nya ljus...............så han hade tänt 4 marschaller istället inne i växthuset.........(han var rädd att mamma kanske skulle glömma

, så han gjorde det som han trodde var bäst) Men det är inget som jag rekommenderar, när jag öppnade växthus dörren VÄLLDE det ut svart rök
Angående termostat så har jag det inne i vinterträdgården och det fungerar perfekt precis som du säger. Men jag har inte kostat på mig en till, ännu

Men det blir nog så. Synd bara att jag har så förbaskat långt till "schtaaan" Får väll bli som förra gången, beställa på internet.