*suck* Vad ska vi göra?! Katten lever om på nätterna (främst mornarna) så att man inte får en blund i ögonen. I natt höll han på och jamade för full hals mellan halv fem och sex! Oavbrutet!

Han är snart sju månader. Han är ju "tonåring", är detta det som kallas att katten "marsar"? Hur länge kommer det vara så här? Om ca en månad räknar vi med att veterinären ska ta hans kulor, blir det bättre då? Men ändå, en månad är skitlång tid! För att inte tala om hur trist det är att vakna och vara arg och bli osams med sambon... Vi har lite olika syn på hur problemet ska lösas. Jag tycker att det inte är så mycket att göra, han gör det inte med flit och framför allt vill jag inte släppa ut honom även om det är det han vill, för då tycker jag att han har vunnit och då kanske han lär sig att om "jag lever rövare tillräckligt länge, får jag som jag vill". Förstår ni vad jag menar?! Sambon vill helst bara släppa ut honom så att det blir tyst och vi kan fortsätta sova...
Hjälp! Vad ska man göra?! Vad är rätt och fel? Vi behöver alla tips, råd och hejarop vi kan få! Hur har ni haft det?